درخشان:بیرانوند به جای فکر کردن به اشتباهاش رسانه ها و پیشکسوتان را مقصر می داند/امیدوارم در تیم جدیدش قهرمان لیگ شود!

در گفتگو با تینو مدرن

دراخی: بیرانوند به جای اینکه به اشتباه خود فکر کند رسانه ها و پیشکسوتان را مقصر می داند، امیدوارم در تیم جدیدش قهرمان لیگ شود.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: بیرانوند متوجه شده که راهی برای بازگشت به پرسپولیس وجود ندارد و می گوید برای صحبت علیه او خط و نشان کشیده اند.

حمید درکشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، درباره صحبت های الیریزا بیرانوند مبنی بر فسخ قرارداد با پیرپولیسی و برخی محافظه کاران که به او احترام می گذارند، گفت: تمام افرادی که دارند در پرسپولیس بازی می کنند و آنها هم هستند. سخت کار کنید و هیچ کس این را انکار نمی کند، اما بین محترمانه بودن و بی احترامی تفاوت وجود دارد، این کار را انجام دهید، اما با احترام تیم را ترک کنید.

هیچ کس به فکر بزرگترهای شما نیست

وی ادامه داد: الیرضا بیرانوند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد و از اختیاراتی که قانون به او داده بود استفاده کرد و در عین حال با حفظ سمت خود از پرسپولیس جدا شد. بدون توهین به باشگاه، لغو قرارداد بیرانوند از نظر هواداران و باشگاه اتفاق خوبی نبود. اگر انتقاداتی به او وارد شد به خاطر نحوه خروجش از تیم بود و هیچکس به مدافعان احترام نمی گذارد. آنها خودشان را طرفدار تیم می دانند و همه پیشکسوتان هم قبول دارند که بیرانوند برای تیم زحمت کشید اما وقتی سال دوم قرارداد را لغو کردی جایی برای بازگشت به تیم نداری، خودت متوجه شدی که راهی نداری. بدون بازگشت، بنابراین شما جلوی دوربین می نشینید و معتقدید که پیشکسوتان حتی به رسانه ها و مدیران کانال ها احترام گذاشته اند تا علیه شما صحبت کنند، در حالی که هرگز به کسب و کار خود فکر نمی کنید که در چه شرایطی تیم را ترک کردید.

شما گل محمدی را به عنوان همکار خود معرفی کردید

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: بیرانوند در سال دوم سال گذشته دل هواداران پرسپولیس را شکست. خودت گفتی با یحیی گل محمدی هماهنگ کردی که قراردادش را یک طرفه کنسل کند و به استقلال برود تا باشگاه را تحت فشار بگذارد. اسم همچین شغلی چیه؟ میشه بگی کار خوبی بود؟ اگر مقابل یک باشگاه بازی نمی کردید به شهرتی که امروز دارید نمی رسید. شما یحیی گل محمدی را به عنوان همراه خود معرفی کردید. من شک دارم که گل میحمیدی در این توطئه و اشتباه نقش داشته باشد.

بیرانوند مورد بی احترامی هواداران پرسپولیس و استقلال قرار گرفت

درخشان یادآور شد: پارسال که بیرانوند قراردادش را یک طرفه لغو کرد، درگیری بین هواداران دو تیم پیش آمد، هواداران فکر می کردند او خریده شده و پرسپولیس هم فکر می کرد بیرانوند باخته است که در نتیجه به یکدیگر فحاشی کردند. بیرانوند پس از بازگشت و عقد قرارداد جدید، هواداران پرسپولیس و استقلال بیشتر توهین کردند. دلیل مرگ هواداران دو تیم جز بیرانوند کیست؟ دلیل تنش، مشاجره لفظی، دعوا و ناراحتی هواداران دو تیم با بازیکنی که یک طرفه قراردادش را فسخ کرده، منسوخ شده است. پارسال به اشتباه قرارداد فسخ شد و گوش نمی دهند، امسال هم همین را تکرار کردید، پس عمدی است. وقتی جو را به هم می زنی و بین هواداران و باشگاه تنش ایجاد می کنی، مقصر کیست جز خودت؟ بهتر است خودمان را گول نزنیم و برای بیرانوند در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. اگر با آن تیم قهرمان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخشان:بیرانوند به جای فکر کردن به اشتباهاش رسانه ها و پیشکسوتان را مقصر می داند/امیدوارم در تیم جدیدش قهرمان لیگ شود!" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخشان:بیرانوند به جای فکر کردن به اشتباهاش رسانه ها و پیشکسوتان را مقصر می داند/امیدوارم در تیم جدیدش قهرمان لیگ شود!"، کلیک کنید.