دانشیار روانشناسی دانشگاه آزاد: هنوز سیستم امثال آقای پروین ادامه دارد/ همچنان علم و دانش را وارد ورزش نکردیم

ورزش در آیینه انتخابات ریاست جمهوری;

دانشیار روانشناسی دانشگاه آزاد: سیستمی مثل آقای پروین هنوز ادامه دارد، ما هنوز علم و دانش را وارد ورزش نکرده ایم.

دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیستم عزیزان آقای پروین همچنان ادامه دارد و هنوز علم و دانش را وارد ورزش نکرده ایم.

کامیران جنچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، درباره وضعیت ورزش قهرمانی کشور و انتظارات از رئیس جمهور آینده اظهار کرد: باید دید رئیس جمهور آینده چه حمایتی از کارشناسان وفادار و وطن دوست دارد. . ، سپس ما صحبت خواهیم کرد. اگر ورزش های حرفه ای می خواهند رشد کنند، باید همان کاری را انجام دهند که فوتبال و بسکتبال همزمان انجام دادند. برخی از متخصصان باید با آزمون های مناسب انتخاب شوند و علاوه بر این باید با تکیه بر تجربیات پیشکسوتان در همه زمینه ها، استعداد آفرینی کرده و بستر مناسبی را برای رشد آنها فراهم کنیم و در این زمینه از جوانان خوب استفاده کنیم. ما آموزش داده ایم

وی ادامه داد: پیشکسوتان هر استان، روانشناسان و معلمان باید همکاری کنند و تست های مختلفی بدهند. افرادی که در این آزمون های رفتاری شرکت می کنند باید از نخبگان و بهترین ها در هر زمینه ای باشند تا عمر و وقت خود و جامعه را هدر ندهند. استعدادیابی باید توسط روانشناسان ورزشی و کارشناسان ورزشی انجام شود.

این روانشناس دانشگاه آزاد تصریح کرد: همه اینها نیاز به آموزش و آگاهی دارد. هنگامی که ما آموزش دیدیم، می توانیم از روحیه ورزشکاران محافظت کنیم و آنها را از طریق تکنیک های روز ورزش مربی کنیم. سیستمی مثل آقای پروین هنوز ادامه دارد و ما هنوز علم و دانش را وارد ورزش نکرده ایم. ما برای مربیان، ورزشکاران و حتی تماشاگران برنامه داریم و می توانیم آنها را به درستی سازماندهی کنیم.

گئنجی تاکید کرد: وقتی هیچ داوطلبی از دانشگاه آزاد و اساتید و کارکنان آن چیزی نمی گوید، ارزیابی و گزینش برای ما بسیار سخت می شود. وقتی بار 50-60 درصد آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه آزاد است، دانشگاه آزاد باید ارزش بیشتری داشته باشد. اگر کاندیداهای ما مشاوران خوبی دارند باید بدانند مخاطبانشان چه کسانی هستند و در سخنرانی هایشان به آنها و دغدغه هایشان بپردازند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشیار روانشناسی دانشگاه آزاد: هنوز سیستم امثال آقای پروین ادامه دارد/ همچنان علم و دانش را وارد ورزش نکردیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشیار روانشناسی دانشگاه آزاد: هنوز سیستم امثال آقای پروین ادامه دارد/ همچنان علم و دانش را وارد ورزش نکردیم"، کلیک کنید.