دارالمومنین تهران، حسینیه شد – خبرگزاری تینو مدرن

دارالمومنین تهران، حسینیه شد

شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی همزمان با فرارسیدن ماه صفر به صورت یکپارچه و با استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان انجام در ۶ نقطه از دارالمومنین تهران خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: همزمان با فرارسیدن ماه صفر فعالیت‌های مذهبی و برنامه‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی برگرفته از مضامین محرم و صفر در محلات، سراهای محله، مساجد و پایگاه‌های مذهبی و بسیج منطقه با حضور شهروندان و بویژه نوجوانان اجرایی می‌شود.

شهرابی با اشاره به برپایی خیمه‌های حسینی از شب اول ماه صفر به مدت یک هفته یادآور شد: با برپایی این خیمه‌ها و ویژه برنامه‌های مذهبی همزمان در ۶ ناحیه منطقه چون پلازای امیرکبیر، میدان امام حسن مجتبی (ع)، میدان ۱۳ آبان، میدان آیت الله سعیدی، تقاطع زمزم با بلوار ابوذر و شهرک شهید شجاعی، دارالمومنین تهران همچون حسینیه‌ای بزرگ رنگ سوگواری و عشق به اهل بیت (ع) گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مساجد محور همه کارهای دینی و فرهنگی است، افزود: چراغ همه مساجد و حسینیه‌های بزرگ دارالمومنین تهران همزمان با ماه محرم برای عاشقان اهل بیت (ع) روشن شده و تا پایان ماه صفر و اربعین حسینی میزبان سوگواران و عاشقان اهل بیت (ع) خواهد بود.

وی از مراسم دمامه زنی، برپایی نمایشگاه‌های هنری، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با مضامین عاشورایی و مذهبی، مراسم شهر و مدیحه سرایی، ده‌ها پویش و برنامه فرهنگی، مراسم‌ها آئینی و عزاداری در سطح محلات منطقه با مشارکت کودکان، نوجوانان و جوانان متدین دارالمومنین تهران خبر داد.

شهرابی اضافه کرد: مراسم سوگواری در این هیأت و مساجد همچنین برگزاری موکب‌های پذیرایی و خدمت رسانی در سطح نواحی و میدان‌ها در کنار ویژه برنامه بزرگ جاماندگان اربعین و ویژه برنامه‌های تابستانی با حال و هوای خاص و مذهبی این ایام، با حضور و مشارکت فعالانه نوجوانان و راه اندازی هیأت‌های دانش آموزی و برپایی خیمه‌های حسینی اجرا شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دارالمومنین تهران، حسینیه شد – خبرگزاری تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دارالمومنین تهران، حسینیه شد – خبرگزاری تینو مدرن"، کلیک کنید.