خوراکی هایی که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند

خوراکی هایی که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند

تینو مدرن:

هوای سرد می تواند آنتی اکسیدان های موجود در برخی میوه ها را تجزیه کند و روند رسیدن میوه های دیگر را متوقف کند. البته غذاهایی هستند که به سادگی نیازی به نگهداری در یخچال ندارند، مانند سس سویا. در اینجا برخی از مواد غذایی که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند، آورده شده است.

*مالیات قرمز

بهتر است آنها را در جای خشک و خنک و در دمای اتاق نگهداری کنید، زیرا در آنجا رطوبت خود را حفظ می کنند.

* موز

برای تازه نگه داشتن موز، آنها را با پیچاندن پلاستیک دور ساقه ها در دمای اتاق نگهداری کنید. بسته بندی پلاستیکی از انتشار گاز اتیلن جلوگیری می کند، گازی که روند رسیدن موز را سرعت می بخشد.

* مخلوط مواد غذایی

لیمو، لیموترش، پرتقال و گریپ فروت همگی نمونه های عالی از غذاهایی هستند که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند. اگر فکر نمی کنید ظرف چند هفته میوه هایتان را بخورید، یک مکان خنک، خشک و دارای تهویه مناسب مانند کمدتان برای نگهداری آن ها انتخاب کنید و زمانی که می خواهید آنها را بخورید، آن ها را بیرون بیاورید.

* سس تند

*روغن

کوکی بدون خامه و کوکی که با گاناش یا کره پوشانده شده است

بهتر است آنها را تا سه روز در ظرف دربسته روی پیشخوان آشپزخانه نگهداری کنید. اگر قبل از خوردن نگران این هستید که کیک کاملاً خراب شود، آن را به قطعات کوچک برش دهید و در فریزر بگذارید، جایی که سفت کمتری خواهند داشت.

* نان

* سیب زمینیها

* قهوه (پودر یا دانه)

* فلفل دلمه ای

* فلفل تند

* میوه های استوایی (مانند کیوی، انبه و آناناس)

*یک ترازو

* سس سویا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خوراکی هایی که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خوراکی هایی که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند"، کلیک کنید.