خنجر در سینه خودی!/ دوزار کلیک ارزشش را ندارد

خنجر در سینه خودی!/ دوزار کلیک ارزشش را ندارد

ماجرا و انتقاد علیرضا بیرانوند روی مقاله یک روزنامه این بود که ممکن است دوره درمان بیرانوند طولانی شود و بعد از پایان لیگ دوره درمانش تمدید شود! مطلبی که نه انتقادی بود و نه چیزی، اما توجه بازیکن پرسپولیس را به خود جلب کرد و به دلایلی که بیرانوند برای خودش دارد، این مطلب را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت!

محال است تا اینجا باز شود، بخشی گرفته است، باید بخشی از حقش را به علیرضا بدهد، شاید بیرانوند وضعیت او را می داند و می خواسته با این داستان ثابت کند که آماده است و نیازی به درمان ندارد. لیگ، اما حرف های من با اوست که به پشت سر خود دست می زنند و آنقدر تیترهای شگفت انگیزی می سازند که 2000 کلیک می کنند که مخاطب تعجب می کند که چه اتفاقی افتاده و به سرعت روی اخبار کلیک می کند.

نکن برادر من! شما به شان رسانه خود احترام نمی گذارید، به شان همکاری احترام می گذارید.

آقایان! این خنجر در سینه اش است و باز هم می گویم ارزش دو هزار کلیک ندارد، اما خوب کشورشان را بدانند.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خنجر در سینه خودی!/ دوزار کلیک ارزشش را ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خنجر در سینه خودی!/ دوزار کلیک ارزشش را ندارد"، کلیک کنید.