خطرناک ترین پارک آبی دنیا که 5 نفر را به کشتن داد و بسته شد/ عکس

نادیا زکالوند: «اکشن پارک» نوعی پارک آبی واقع در نیوجرسی است که بازدیدکنندگان زیادی دارد. این پارک در سال 1974 افتتاح شد و در دهه 80 به سرسره های آبی زیادی مجهز شد. اما امنیت در این پارک بسیار پایین بود و حداقل 6 بازدیدکننده به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این پارک جان خود را از دست دادند. آخرین بار این پارک که به عنوان خطرناک ترین پارک جهان شناخته می شد در سال 2016 تعطیل شد.

خطرناک ترین پارک آبی جهان که در آن 5 نفر جان باختند/عکس

«اچ بی او» – یکی از شبکه های تلویزیون کابلی آمریکا، مستندی درباره وقایع این پارک ساخته است.

زمانی که این پارک در سال 1978 افتتاح شد، استخر موجی وحشی داشت که در روز افتتاح آن، کارکنان این مجموعه باید حداقل 100 نفر را از غرق شدن در این استخر نجات می دادند.

علاوه بر این، این پارک دارای سرسره بسیار خطرناکی به نام «حلقه توپ توپ» بود که تنها چند مهمان را مجروح کرد. در واقع این سرسره قبل از استفاده توسط کارکنان پارک با قیمت 100 دلار آزمایش شد و تقریباً همه آنها با دهان خون آلود و دندان های شکسته از سرسره بیرون آمدند. اما بعداً در این سرسره گل گذاشتند که ظاهراً آن هم بی فایده بود.

خطرناک ترین پارک آبی جهان که در آن 5 نفر جان باختند/عکس

اولین فردی که در این شهربازی جان خود را از دست داد پسر 19 ساله ای به نام جورج لارسن بود که هنگام سر خوردن از سرسره 823 متری آلپاین با سر به کما رفت. او برای مدتی درگذشت.

پس از کشته شدن 5 نفر دیگر در حوادث مختلف در این شهربازی، این مجموعه تعطیل شد.

منبع:

خواندنی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خطرناک ترین پارک آبی دنیا که 5 نفر را به کشتن داد و بسته شد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خطرناک ترین پارک آبی دنیا که 5 نفر را به کشتن داد و بسته شد/ عکس"، کلیک کنید.