خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات

خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات

رییس کل دادگستری استان تهران از تداوم خدمت رسانی به مددجویان در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی یک هزار و 659 قاضی در واحدهای قضایی استان تهران به مددجویان خدمت رسانی می کنند.

به گزارش تینو مدرن، علی قاسی، رییس کل دادگستری استان تهران درباره تداوم خدمات رسانی به مددجویان در تعطیلات نوروزی اعلام کرد: یکی از سیاست های اصلی دستگاه قضایی استان تهران در دوره «تحول و بهسازی» است. “. که روند ارایه خدمات به مشتریان قطع نشود و مشتریان در روند رسیدگی به پرونده خود با مشکل مواجه نشوند.

رییس کل دادگستری استان تهران همچنین گفت: در این راستا تمامی واحدهای قضایی استان تهران باید در اسرع وقت قبل از شروع تعطیلات لیست نگهبانان خود را تهیه می کردند که این امر با موفقیت انجام شد.

وی تصریح کرد: از 3 اسفند ماه سال جاری تا 3 فروردین 1403 تعداد یک هزار و 659 قاضی در تمامی واحدهای قضایی استان تهران حضور دارند و به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

قصی در پایان با اشاره به اینکه تاکیدات و توصیه های لازم به مدیران واحدهای قضایی برای تسریع در خدمات رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات صورت گرفته است، اعلام کرد: تمام تلاش مجموعه دادگستری استان تهران است. هدف استان ها به حداقل رساندن اختلال در روند ارایه خدمات به مشتریان در طول تعطیلات است.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات"، کلیک کنید.