حمله راکتی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

حمله موشکی به پایگاه آمریکایی در شرق سوریه

منابع محلی در سوریه از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تینو مدرن، خبرگزاری آناتولی از منابع محلی در سوریه گزارش داد که گروه های مسلح پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شرق سوریه را هدف قرار دادند.

به گفته منابع محلی، پس از این حمله، دود در پایگاه آمریکایی مشاهده شد. اما تا لحظه انتشار این گزارش مشخص نشده که پرتاب این موشک باعث تلفات نیروهای آمریکایی شده است یا خیر.

روزنامه “العربی الجدید” نیز با تایید این خبر از صدای “وسام العکیدی” از مردم استان دیرزور در شرق سوریه اعلام کرد که حداقل یک موشک به پایگاه آمریکایی در پمپ بنزین کونیکو اصابت کرده است. .العکیدی اعلام کرد که پس از این حمله، هواپیماهای جنگی و پهپادهای آمریکایی به پرواز درآمدند.

این حمله در حالی انجام شد که رسانه های عراقی از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در غرب عراق در ساعات شامگاه پنجشنبه خبر دادند.

پایگاه اینترنتی «شفق نیوز» به گفته یک منبع امنیتی عراقی از شلیک حداقل 2 موشک به پایگاه آمریکایی ها در این حمله خبر داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله راکتی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله راکتی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه"، کلیک کنید.