حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشور است

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشور است

رییس اداره مردمی شهرستان فرک حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را پرشور خواند.

سردار تکی مهری در گفت وگو با تینو مدرن هنگام شرکت در راهپیمایی 22 بهمن. وی بیان کرد: یوم الله 22 بهمن بر همه مردم ایران و به ویژه سربازان بزرگواری که هم اکنون در مرزها، جاده ها، پاسگاه ها، کلانتری ها، فرماندهان و در جای جای کشور اسلامی ما در حال انجام وظیفه هستند خجسته باد. انشاالله 22 اردیبهشت روز خوبی برای سربازان عزیزمان باشد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بار تامین امنیت راهپیمایی 22 بهمن بر دوش سربازان عزیز است گفت: در مجموع سربازان نقش موثری در تامین امنیت کشور ما دارند و ملت ایران مانند این. همیشه قدردان این عزیزان هستم

رییس سازمان وظیفه عمومی فارک حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را بسیار پرشور عنوان کرد و گفت: حضور مردم همواره ضامن انقلاب اسلامی بوده و این نشان می دهد که مردم عزیز ما هستند. متعهد به آرمان ها و ریشه های خود هستند شعارهای انقلاب اسلامی در هر شرایطی..

مهری همچنین در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از غرفه سازمان وظیفه عمومی فرک بازدید کرد و گفت: سازمان وظیفه عمومی فرک همواره تلاش می کند از فرصت های مختلف برای ارایه خدمات به مردم و تسهیل کسب و کار استفاده کند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشور است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشور است"، کلیک کنید.