حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه سی و پنجم

بهار خوانی

حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه

انتشارات دانشگاه تهران با 1000 اثر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده است.

به گزارش خبرنگار و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، دانشگاه تهران اولین دانشگاه تاسیس شده در این کشور و یاد دکتر حسابی همچون گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

مسیول غرفه دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار تینو مدرن در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به ارایه بیش از هزار نام کتاب در این نمایشگاه پرداخت و گفت: در موضوعات مختلف از جمله تاریخ، جغرافیا. ، رسانه، مدیریت، مهندسی، ادبیات، باستان شناسی و … کتاب های مختلفی معرفی شده است.

علی رضا عربی توضیح داد: این کتاب حاصل کار و تحقیق اساتید دانشگاه تهران است و خلاصه ای از تحقیقات و مطالعات انجام شده در این دانشگاه را نشان می دهد. وی با بیان اینکه تنوع موضوع کتاب ها به حدی است که پاسخگوی نیازهای مطالعه در رشته های مختلف دانشگاهی است، گفت: بیش از دو هزار جلد کتاب در دانشگاه تهران وجود دارد که تعدادی از آن ها در آستانه چاپ است. .

مسیول غرفه دانشگاه تهران تصریح کرد: خرید حضوری کتاب با 10 درصد تخفیف ارایه می شود و دانشجویان می توانند علاوه بر تخفیف 10 درصدی برای خرید اینترنتی از بانک دانشجویی خود نیز استفاده کنند.

گفتنی است سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 29 تا 29 اردیبهشت ماه 1403 در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه سی و پنجم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه سی و پنجم"، کلیک کنید.