حریق منزل یک خانوادۀ اصفهانی که در سفر بودند

حریق منزل یک خانوادۀ اصفهانی که در سفر بودند

تینو مدرن/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اصفهان گفت: طبقه دوم یک واحد مسکونی سه طبقه در شهر اصفهان در آتش سوخت اما ساکنان سالم هستند و تلفات جانی نداشتند.

محمد شریعتی در گفت وگو با تینو مدرن اظهار کرد: پس از رسیدن به ایستگاه آتش نشانی ایستگاه پنجم و هفتم اصفهان، محل وقوع آتش سوزی که اتاق خواب بود را شناسایی و به سرعت آتش را خاموش کردند. بنابراین از سرایت آن به طبقات دیگر جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: قبل از خروج از منزل به ویژه در طول سفر رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از این گونه حوادث ضروری است. وسایل برقی باید از برق جدا شوند. در عین حال باید گاز اصلی شهر را قطع کنیم.

این مسئول آتش نشانی تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی از بروز حوادثی مانند قطعی برق هنگام خروج از منزل و محل کار جلوگیری می کند. علاوه بر این از بروز حوادثی مانند نشت گاز و در نهایت آتش سوزی در منزل یا محل کار نیز جلوگیری خواهد شد.

به گزارش تینو مدرن، این حادثه آتش سوزی امروز (21 شهریور) ساعت 12:35 بعد از ظهر در خیابان هشتبهشت رخ داد. علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حریق منزل یک خانوادۀ اصفهانی که در سفر بودند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حریق منزل یک خانوادۀ اصفهانی که در سفر بودند"، کلیک کنید.