حرکت زایران از مشعر به منا آغاز شد

حرکت زایران از مشعر به سمت منا آغاز شد

صدها هزار زایر که برای گذراندن شب در این دیار به مشعر الحرام آمده بودند، پس از اقامه نماز صبح، از طلوع آفتاب حرکت خود را به سمت منا آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، مزدلفه از شنبه شب تا صبح امروز (10 ذی الحجه به تقویم عربی) مملو از جمعیت بود. آنها برای ادامه مراسم خود به این سرزمین آمدند.

زایران ایران هم شب را در مشعر الحرام و طبق احکام شرعی بعد از نماز صبح و با هم سپری کردند. با طلوع آفتاب پیاده به سرزمین منا می روند.

در روز دهم ذی الحجه (یکشنبه) که عید قربان در عربستان است، در سرزمین منا، کارهایی مانند رمی جمرات (سنگسار شیطان)، قربان (گوسفند، شتر) و حلق و تقصیر. حذف موهای سرد) به مدت سه روز در آنجا انجام می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرکت زایران از مشعر به منا آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرکت زایران از مشعر به منا آغاز شد"، کلیک کنید.