حرف زدن با امام حسین (ع) در «عشق است و آتش و خون»

گفتگو با امام حسین (ع) در

برنامه رادیویی «عشق آتش و خون است» به نقش امام حسین (ع) در پاسداری از حق و عدالت می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری از تینو مدرن، رادیو ایران چند سالی است که در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، حسینیه ای به نام «اوین» دارد. ه، آتش و خون است».

این برنامه با تحقیق در فرهنگ پیشرو عاشورا از منظر قرآن و بهره گیری از آثار عاشوریایی در حوزه صدا سعی در عزاداری و تکریم سالار شهیدان با عزاداری حسینی دارد.

حسین مسومی، سازنده این برنامه گفت: تبیین مسائل واقعه بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی، نقش امام حسین (ع) در پاسداری از حق و عدالت، پرداختن به مقوله نظم و عدالت. . نهی از منکر از دیدگاه امام حسین (ع) یکی از قسمت های مختلف این ویژه برنامه رادیویی است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در این میان سخنان مردم با نام «صحبت با امام حسین (ع)» یکی از قسمت های شنیدنی این برنامه است.

«عشق آتش و خون است» به تهیه کنندگی حسین معصومی با بازی حامد نجم الهادی و مهرناز فقیهی و با حضور حجت الاسلام علی اخا بابا پنجشنبه 30 تا 29 تیرماه ساعت 17:00 از رادیو ایران پخش می شود. 15.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرف زدن با امام حسین (ع) در «عشق است و آتش و خون»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرف زدن با امام حسین (ع) در «عشق است و آتش و خون»"، کلیک کنید.