حدنگاری بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی اصفهان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

حدنگاری بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی اصفهان - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، حجت الاسلام والمسلمین اسدله جعفری اظهار داشت: ۹۹.۵ درصد از اراضی ملی استان اصفهان در حال اجرای طرح است. کاداسترخط کشی و ثبت و نظارت دستگاه قضایی استان برای ثبت کامل این اراضی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: اجرای طرح کاداستر نسبت به سال 1402 حدود 25 درصد در اراضی کشاورزی استان افزایش داشته و هم اکنون بیش از 70 درصد اراضی کشاورزی استان در سامانه های ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اجرای طرح کاداستر وی در خصوص اراضی متعلق به نهادهای دولتی در استان آن را مهم اعلام کرد و گفت: اجرای قانون هادنگار در بخش اراضی نهادهای دولتی به دلیل وجود مشکلات حقوقی و اداری تا حدودی مشکل است و باید با هماهنگی اداره کل و دبیرخانه دیوان عدالت استان در گروه مربوطه پیگیری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حدنگاری بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی اصفهان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حدنگاری بیش از ۷۰ درصد اراضی کشاورزی اصفهان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.