جوابیه آموزش و پرورش درباره انتشار یک خبر

جوابیه آموزش و پرورش درباره انتشار یک خبر

به گزارش تینو مدرن با عنوان کانون کشوری دانش آموزان در آخرین امتحانات; کمتر از 12» در تاریخ 16 خرداد در این خبرگزاری منتشر شد.

وزارت آموزش و پرورش در این باره توضیحاتی را برای تینو مدرن ارسال کرده است که متن آن در زیر آمده است.

«در پاسخ به مقاله آن نشریه با عنوان معدل کشوری دانش آموز در امتحانات نهایی؛ کمتر از 12 » پاسخ معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 07/03/1403 به شرح زیر است:

همانطور که وزیر اسبق رفاه در مقاله مذکور گفته است: «مهمترین مؤلفه در توسعه، توسعه و سازندگی ایران، آموزش، معلمان و مدارس است» و شاید آموزش و پرورش زیرساخت توسعه پایدار کشور و یک امر کاملاً تخصصی باشد. مجتمع اما یکی از مشکلات جدی آموزش و پرورش این است که بسیاری از افراد بدون تخصص یا لیسانس مدیریت بازرگانی اظهار نظر می کنند یا یادگیری و مدیریت را در آموزش تجربه کرده اند یا مطالعه خاصی در آموزش انجام داده اند که شما در مورد تحصیلات خود اظهار نظر می کنید. با فرض اینکه ایشان این موارد را با مشورت کارشناسان مطرح کرده باشد، می توان نکات زیر را پیشنهاد کرد: «بررسی شاخص های مختلف، مطالعه گزارش های موثق و صحبت با معلمان، کارشناسان، دانش آموزان و اولیاء، ما را به یک نکته و وضعیت آموزش و پرورش کشور می رساند. ” غم انگیز است، کار معلمان کم شده است.

– گزارش واقعی یعنی چه؟ آیا این جمله ای که از طریق گفتگو با والدین و معلمان از منابع آگاه به نتیجه رسیده ایم، می تواند مبنای علمی برای گزارش چنین نتایجی باشد!!! بر اساس نتایج انتشار تیمز اند پرلز و سنجش میزان رضایت معلمان از حرفه معلمی در ایران، میزان رضایت معلمان از کار معلمان در بین معلمان ایرانی 95 درصد است که نشان می دهد معلمان ایرانی از شغل معلمی رضایت دارند. کار آنها. همه مشکلات رضایت شغلی با رضایت از حقوق متفاوت است و اگر نگرانی و نارضایتی از حقوق در بین معلمان وجود دارد این نتیجه عدم اجرای حقوق و به تعویق افتادن آن از سوی دولتی است که آقای مستطبشان وزیر بوده است. در این دولت با حسن نظر دکتر رئیسی «شهید جوهور» مدرک معلمی اجرا شد و کمک بزرگی به افزایش حقوق معلمان و جلب رضایت آنان شد. علاوه بر این، به گفته مسئولان دانشگاه فرنگیان، در سال های گذشته تعداد دانشجویان بالادستی و نخبه متقاضی کنکور افزایش یافته است این دولت های گذشته هستند که استقبال از دانشگاه های کشاورز را به صفر رسانده اند. اگر اطلاعی ندارید به اطلاعتان برسانم که دولت مردمی شهید رئیسی دانشگاه فرهنگ لغت را احیا کرده است. خوشبختانه در این دو سال با رویکردهای تحول آفرین دولت مردمی بیش از صد هزار نفر برای تحصیل احیا شدند. آموزش، و تعداد زیادی از افراد جدید از طریق دانشگاه جذب شده اند، ماده 28 برای آموزش و جذب کارمند صادر شده است و این نویدی است که در سال آینده کمبود کارمند وجود نخواهد داشت.

در مورد نتایج امتحانات داخلی و نهایی نیز باید گفت که این نتایج حاصل روندی است که در سال های گذشته به خصوص در 8 سال دولت قبل، پس از حذف کرونا، خود را نشان داده است اقداماتی که شروع شد، این سیاست غیرمنطقی باعث افت کیفیت آموزش شد که قطعاً نتایج آن تا سال ها جبران نخواهد شد.

– بی توجهی به مدارس عادی و دولتی و افزایش انواع مدارس در دولت های گذشته یکی از مصادیق تبعیض و بی عدالتی آموزش و پرورش در این دولت است که برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش ایران عالی ترین مقام اجرایی ایران رئیس جمهور شهید است» با حساسیت و دغدغه ای که در این زمینه داشت دستور ویژه ای برای توجه به مدارس عادی و دولتی داد و اولین وظیفه وزارت آموزش و پرورش کیفیت بخشی به مدارس عادی و عمومی است. مدارس مدارس

-یکی از اقدامات شجاعانه و بزرگ این دولت اجرای مصوبه پذیرش داوطلبان در مقاطع بالاتر بر اساس سوابق تحصیلی و برگزاری امتحانات نهایی در پایه های دهم و یازدهم و ایجاد عدالت و تربیت، روحیه امید و شادکامی است. در میان دانش آموزان و افق جدیدی را برای نظام آموزشی کشور ترسیم کرده است.»

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوابیه آموزش و پرورش درباره انتشار یک خبر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوابیه آموزش و پرورش درباره انتشار یک خبر"، کلیک کنید.