جنگنده اف 35 رسما به بمب اتم مجهز شد

به گزارش تینو مدرن، اکنون برخی از هواپیماهای F-35A به طور رسمی قادر به حمل بمب B61-12 خواهند بود و این امر دفاع آمریکا را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری پارتیزان، سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد: در حال حاضر هواپیماهای F-35A نیروی هوایی آمریکا تنها در یگان های تعیین شده ای هستند که دارای گواهی طراحی و عملیاتی برای حمل بمب هسته ای B61-12 هستند. پیش بینی می شود که تمامی F-35A موجود در موجودی نیروی هوایی ایالات متحده قادر به حمل این بمب هسته ای در آینده باشند.

F-35 رسما با بمب اتمی ساخته شد

در حال حاضر، حدود 100 بمب از نسخه های قدیمی تر بمب هسته ای B-61 در برخی از کشورهای عضو ناتو، یعنی بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه که اعضای ذخایر هسته ای ناتو هستند، ذخیره می شود. نسخه جدیدتر آن، B61-12.

پس از این، F-35A مجاز به حمل بمب هسته ای B61-12 خواهد بود. این جنگنده می تواند دو گلوله از این بمب هسته ای را در حیاط داخلی خود حمل کند.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنگنده اف 35 رسما به بمب اتم مجهز شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنگنده اف 35 رسما به بمب اتم مجهز شد"، کلیک کنید.