جزییات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت از سوی دادستانی تشریح شد

جزییات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت از سوی دادستانی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، افشین صالحی نژاد سخنگوی دادگستری کرمان اعلام کرد: از این تعداد 2 نفر از مسئولان اتاق بازرگانی به ظن تحصیل دارایی از طریق غیرقانونی محاکمه شده اند.

وی همچنین گفت: در این زمینه مشاور رئیس اتاق اصناف نیز به اتهام جعل نام و اسناد و اتهام نفوذ بر قوانین و مقررات محاکمه شده است.

وی با هشدار به اینکه دستگاه قضایی خط قرمزی در برخورد با مفاسد ندارد، از توقیف یک دستگاه خودرو و تعدادی از دارایی های متهمان این پرونده و توقیف حساب های بانکی اتاق بازرگانی خبر داد. تصمیم دادگاه به تصمیم نهایی و رسیدگی است

دادستان سیرافت درباره پلمب اتاق های اصناف این شهرستان گفت: تا تعیین تکلیف ملک، اتاق رئیس جمهور و سایر مسئولان کسبه سیرافت پلمب می شود.

وی به گلایه های مردمی از وضعیت بازار سیرافت اشاره و بیان کرد: با توجه به گزارش جرایم و رسیدگی ویژه معاون دادستان مبنی بر سوء استفاده و تعدی به اموال، عدم نظارت بر بازار است. و شبهاتی که در این مورد به وجود آمده است.

صالحی نژاد همچنین گفت: با توجه به اینکه بررسی مدارک در اتاق و برخورد با دارایی ها ضروری است، باید الزام قانونی حل و تکلیف اتاق اصناف مشخص شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ظاهراً در ادامه تحقیقات طبق استانداردها با متهمان جدید پرونده احضاریه برخورد جدی می شود.

رئیس دادستانی درباره ناامیدی مردم از بازار سیرافت گفت: طی هفته های آینده تیم های دادسرا راهی بازار خواهند شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت از سوی دادستانی تشریح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت از سوی دادستانی تشریح شد"، کلیک کنید.