جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور مواصلاتی

جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور مواصلاتی

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فارک از ترافیک زیاد در جاده جنوب به شمال چالوس، تهران – آزاد شمال و اوکسنا هراز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با تینو مدرن وی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه استان فارس در سراسر کشور، ترافیک در جاده جنوب به شمال این بخش نیمه سنگین است. نقطه چالوس بین پل زنگوله تا سیاه بیشه و منطقه انارک. همچنین وضعیت مشابهی در محور جنوب به شمال هراز حدفاصل آب اسک و منطقه گزنک و بایکان گزارش شده است.

وی از ترافیک نیمه سنگین در جاده جنوب به شمال بزرگراه تهران – شمال حدفاصل تونل 8 تا 13 و حد فاصل تونل 17 تا تونل 18 و ابتدا تا انتهای تونل البرز خبر داد و گفت: درآمد دارد. جاده کراچ – قزوین در منطقه مهراویلا شلوغ و نیمه سنگین است. تردد در سایر نقاط کشور کند و آرام است.

به گفته رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راه فارک، از صبح امروز ممنوعیت تردد در جاده شمالی به جنوبی خیابان چالوس اعمال شد و با کاهش تردد از این محور، یکباره شد. راه در سمت جنوب – جاده شمالی همانطور که قبلا اعلام شده بود، جاده شمال به جنوب چالوس از ساعت 24 باز است و در این ساعات رانندگان و مسافران می توانند برای سفر جنوب از جاده های جایگزین مانند خیراز و خاکورک فیروزکوه استفاده کنند.

شیرانی همچنین از وضعیت جوی راه های کشور خبر داد: گزارش ها حاکی از آرام بودن هوا در جاده های سراسر کشور است اما با توجه به دمای هوا، رانندگان حداقل 15 دقیقه توقف دارند. سمت امن جاده برای دو ساعت رانندگی و سپس به راه خود ادامه دهید.

وی درباره مناطق محصور نیز گفت: هیچ یک از مناطق اصلی کشور تعطیل نمی شود. فقط مناطق زیرزمینی هشتگرد – طالقان، زیرناکس – یزد، یزد – دربید و پونل – خلخال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس فراسی در پایان گفت: رانندگان و مسافران می توانند با شماره تلفن های 120 و 88255555 از آخرین وضعیت ترافیکی و وضعیت جوی مطلع شوند تا بهترین زمان و مسیر برای رسیدن را پیدا کنند. موقعیت آنها با دانستن شرایط جاده

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور مواصلاتی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور مواصلاتی"، کلیک کنید.