ثبت بیش از 402هزار تردد در محورهای ورودی و خروجی هرمزگان

ثبت بیش از 402هزار تردد در محورهای ورودی و خروجی هرمزگان

به گزارش تینو مدرن، «عباس شرفی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان تعداد خودروهای تردد در آن استان را بیش از 215 هزار خودرو اعلام کرد و گفت: علیرغم مصادف شدن ایام نوروز با ماه رمضان میزان تردد به استان بیش از آن بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش را نشان می دهد.

این مسیول تردد خارجی در استان را بیش از 186 هزار خودرو عنوان کرد و گفت: میزان تردد در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

شرفی در پایان گفت: شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه ها به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است و شهروندان می توانند با تماس با این سامانه و یا مراجعه به سایت www.141.ir از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند. وب سایت یا نرم افزار موبایل 141. از حمل و نقل مطلع شوید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیش از 402هزار تردد در محورهای ورودی و خروجی هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیش از 402هزار تردد در محورهای ورودی و خروجی هرمزگان"، کلیک کنید.