تیم‌های پزشکی و امدادی هلال احمر هرمزگان عازم عراق شدند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

تیم‌های پزشکی و امدادی هلال احمر هرمزگان عازم عراق شدند - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

مختار سلحشور در گفتگو با خبرنگار تینو مدرن اعلام کرد: هلال احمر در حال بررسی مقدمات خدمت رسانی به زائران اربعین است و در این راستا نیروهای هلال احمر استان هرمزگان برای اعزام به قبرستان ها آمده اند.

وی همچنین گفت: از چند روز گذشته 5 تیم عملیات امداد و نجات هلال احمر هرمزگان در مرز مهران مستقر شده و در صورت نیاز به زائران خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان تاکید کرد: امروز بیستم ماه با تیمی 18 نفره است. هیچ کس کادر پزشکی از بندرعباس به تهران اعزام شدند و فردا تهران را به مقصد عراق ترک خواهند کرد.

وی ادامه داد: تیم پزشکی هلال احمر هرمزگان در شهرستان بلد در استان صلاح به اولین نقطه رسید. الدین آنها در عراق مستقر خواهند شد و به زائرانی که به امامزاده سید محمد صلوات الله علیه و آله و سلم مشرف می شوند و شهر سامرا را زیارت می کنند خدمت رسانی خواهند کرد.

سلحشور تصریح کرد: با توجه به نیاز زائران به خدمات درمانی، با نظر جمعیت هلال احمر، ممکن است محل خدمت رسانی تیم های پزشکی هلال احمر در هرمزگان تغییر کند.

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان بیان کرد: 10 کمک گر 5 تیم عملیاتی با 5 دستگاه خودروی امدادی به قالی اعزام شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیم‌های پزشکی و امدادی هلال احمر هرمزگان عازم عراق شدند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیم‌های پزشکی و امدادی هلال احمر هرمزگان عازم عراق شدند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.