توضیح آتش نشانی درباره فیلمی از آتش سوزی در خیابان نیاوران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تصاویر منتشر شده از حادثه آتش سوزی در نیاوران در فضای مجازی گفت: این حادثه در ساختمانی در حال ساخت در خیابان نیاوران رخ داده است. سه جاده یاسر آهزار که حضور موقت آتش نشانان باعث اطفای حریق و جلوگیری از گسترش آن شد.

وی ادامه داد: به دلیل این آتش سوزی دود زیادی وجود داشت که از دور قابل مشاهده بود.

وی به جزییات این حادثه روز گذشته اشاره کرد و گفت: ساعت 18:33 روز گذشته یک فقره آتش سوزی در ساختمان در حال ساخت به آدرس خیابان شهید بهنر سرراه یاسر توسط سامانه 125 تهران گزارش شد. سازمان آتش نشانی شهرداری

سازمان آتش نشانی درباره فیلم آتش سوزی در خیابان نیاوران توضیح داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل در عرض 5 دقیقه به محل حادثه رسیدند که با توجه به ترافیک عصرگاهی این منطقه زمان بسیار خوبی بود. در محل حادثه متوجه شدند که در کنار یک ساختمان 8-9 طبقه در حال ساخت که 8 طبقه آن مشخصا منفی است، در پیاده رو، یک دستگاه ژنراتور بزرگ با دو غار و در اول یک اتاق برای کارگران قرار دارد. زمین به طور کامل در آتش سوخت.

ملکی تصریح کرد: مقداری گازوئیل روی زمین ریخت که آتش گرفت و باعث شد 3 خودرو شامل کامیون، پژو و تویوتا پارک شده در حاشیه خیابان آتش بگیرد و آتش به طور کامل از بین رفت. بسیاری از درختان نیز در این آتش سوزی آسیب دیدند. آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و توانستند آتش را خاموش و از گسترش آن جلوگیری کنند. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیح آتش نشانی درباره فیلمی از آتش سوزی در خیابان نیاوران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیح آتش نشانی درباره فیلمی از آتش سوزی در خیابان نیاوران"، کلیک کنید.