توضیحات دادستان آذربایجان شرقی درباره حمله به یک وکیل دادگستری در تبریز

توضیحات دادستان آذربایجان شرقی درباره حمله به یک وکیل دادگستری در تبریز

به گزارش تینو مدرن، روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن عده ای ناشناس با حضور خانواده وی به وکیل دادگستری فحاشی کرده و با وی درگیر شدند.

میزان در این خبر نوشت: در اخبار منتشر شده مرتبط با این موضوع، ادعا شده است که به دلیل حمایت وکیل مذکور از کاندیدای ویژه، وی و خانواده اش مورد تعرض قرار گرفته اند.

بابک محبوب الیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی در گفت و گو با میزان اعلام کرد: فیلم منتشر شده در فضای مجازی با عنوان حمله به وکلا در حال بررسی دقیق است و دستورات لازم صادر شده است. برای پیگیری آن تمام جوانب این امر.”

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: در این خصوص شکایتی تشکیل و دستور شناسایی و دستگیری عوامل شرکت کننده در این فیلم صادر شد.

علیلو تصریح کرد: دادستانی تا حصول نتیجه و شناسایی افراد این موضوع را پیگیری می کند.

وی همچنین تاکید کرد: با شناسایی متهمان، مراتب حادثه مشخص و حقیقت آشکار می شود.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیحات دادستان آذربایجان شرقی درباره حمله به یک وکیل دادگستری در تبریز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیحات دادستان آذربایجان شرقی درباره حمله به یک وکیل دادگستری در تبریز"، کلیک کنید.