توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، رحمان ایران پور از توزیع 4 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت به ناوگان کشاورزی شهرستان همدان در فاز اول توزیع سوخت خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه های جلوگیری از قاچاق و گمشده وی افزود: تخصیص سوخت به مشتریان بر اساس عملکرد واقعی آنها انجام می شود، بنابراین توان مصرفی موتور با توجه به اندازه و عملکرد آن تعیین می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان ادامه داد: همدان دارای 4 هزار و 244 واحد نیرو در حوزه کشاورزی شامل تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین، تراکتور باغی، تایلر و پیچیده است.

وی با اشاره به اینکه سطح زراعی کالاهای کشاورزی و باغی همدان 141 هزار و 119 هکتار است، گفت: 13 میلیون لیتر سهمیه سوخت برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

ایرانپور بیان کرد: از 13 میلیون لیتر سوخت تخصیص یافته از ابتدای بهار تاکنون 4 میلیون و 600 هزار لیتر توزیع شده است.

وی تصریح کرد: پس از ثبت درخواست های متقاضیان در سامانه پاهاسهمیه سوخت توسط کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تعیین و سهمیه سوخت با توجه به سطح کشاورزی برآورد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حمدان سهمیه ای که تعیین شده در بهار 35 درصد، تابستان 30 درصد و در پاییز 35 درصد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.