توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور

توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور

تینو مدرن:

الیرضا کریمیان طی اعلام این خبر گفت: کلیه کارت های شرکت در آزمون ها به همراه دستورالعمل شرکت در آزمون ها تا روز چهارشنبه 29 تیرماه در سامانه آزمون سراسری سراسری (در پرتال ملی اطلاعات ارزشیابی) قرار دارد. ارزیابی نظام آموزشی سازمان و کشور) برای مشاهده و چاپ.

مدیر کل روابط عمومی نهاد ملی سنجش و اعتبار سنجی نظام آموزشی کشور گفت: داوطلبان با درج کد ملی/شناسایی و رمز یکتا کپی راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند. داوطلبانی که در 2 گروه آزمایشی (گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و تجربی» با یکی از گروه های آزمایشی هنر یا زبان های خارجی اقدام کرده اند، دارای 2 کارت می باشند.

کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از 490 هزار کارت آزمون دریافت کرده اند، گفت: داوطلبان با توجه به تاریخ و آدرس درج شده در کارت شرکت در آزمون به مرکز آزمون مربوطه مراجعه کنند.

وی گفت: برای شرکت در دوره امتحانی همراه داشتن و ارائه پرینت کارت شرکت در آزمون ها و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه همراه با عکس الزامی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور"، کلیک کنید.