تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران اعلام شد/ تردد و توقف در کدام معابر ممنوع است؟

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از محدودیت ها و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در پایتخت خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت وگو با تینو مدرن وی در خصوص تمهیدات ویژه راهپیمایی 22 بهمن در پایتخت گفت: بر اساس اعلام مرکز برگزاری مراسم دهه فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب تاریخی و موفق اسلامی ایران. راهپیمایی مردم ایران از ساعت 9:00 روز 22 بهمن آغاز شد و شهروندان تهرانی پس از 13 مسیر تعیین شده در میدان بزرگ آزادی تجمع می کنند. در این راستا چند تردد ویژه ترافیکی برای ساماندهی ترافیک از سوی پلیس در نظر گرفته شده که در دو فاز اجرا می شود.

وی به مرحله اول اجرای ممنوعیت های سفر اشاره کرد و گفت: امشب شنبه 21 بهمن ساعت 22 مرحله اول اجرای ممنوعیت ها آغاز می شود. مرحله دوم از ساعت شش صبح یکشنبه 22 بهمن تا پایان مراسم و در سیزده مسیر تعیین شده برای راهپیمایی برگزار می شود.

قوانین راهنمایی و رانندگی راهپیمایی 22 بهمن تهران اعلام شد، تردد و پارک در کدام خیابان ها ممنوع است؟

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور

اعلام مسیرهای پیاده روی 22 بهمن 1402 تهران

موسوی پور درباره مسیرهای پیاده روی 22 بهمن گفت: مسیر 1 از مسجد امام حسین(ع) شروع و از میدان امام حسین(ع)، خیابان الغبانل و خیابان آزادی می گذرد و به سمت میدان آزادی می رود. مسیر شماره 2 از مسجد جامع ابوذر شروع می شود و پس از عبور از میدان ابوذر، خیابان ابوذر، جاده آیت الله سعیدی به میدان آزادی می رسد.

وی ادامه داد: مسیر شماره 3 از مسجد امام هادی شروع و به میدان آزادی، عبور از خیابان شهید اخایی، میدان معلم، خیابان تکتی و خیابان آیت الله سیدی ختم می شود. مسیر شماره 4 از مسجد دارالسلام شروع و از میدان منیریه، خیابان معیری، خیابان کارگر، میدان الخبال و خیابان آزادی می گذرد و به سمت میدان آزادی می رود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین به جاده شماره 5 راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این جاده از مسجد الجواد شروع می شود و پس از عبور از میدان هفتم تیر، خیابان مفتح، خیابان الگینال و خیابان آزادی. شاید به میدان آزادی برسد. . مسیر شماره 6 از مسجد حضرت امیر شروع و پس از عبور از خیابان کارگرشمالی، میدان الخبال و خیابان آزادی به میدان آزادی ختم می شود.

موسوی پور با بیان اینکه جاده شماره 7 از مسجد المهدی شروع و از خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی می گذرد و به میدان آزادی، جاده، خیابان کارون، خیابان آذربایجان و خیابان آزادی به میدان آزادی می رسد، تصریح کرد: جاده شماره 9 از مسجد امام سجاد علیه السلام شروع و از خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، طبقه دوم صادقیه و خیابان محمدعلی جناح می گذرد و به سمت میدان آزادی می رود.

به گفته وی، جاده شماره 10 از مسجد قمر بنی هاشم شروع و از خیابان شهید بختیاری و جاده شهید آیت الله صیدی می گذرد و به سمت میدان آزادی می رود. مسیر شماره 11 از مسجد جامع رسول اکرم تهرانسر شروع و با عبور از بلوار شهید، بلوار تهرانسر، میدان کمال الملک و جاده شهید نظامی در میدان آزادی به پایان می رسد.

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه جاده شماره 12 از مسجد نظام مافی شروع و از بلوار آیت الله کاشانی، طبقه دوم جاده صادقیه و محمدعلی جنت می گذرد و به میدان آزادی می رسد، گفت: جاده شماره 13 از مسجد امام خمینی (ره) است. از طریق بلوار شهید نفیسی و جاده لشگری شروع می شود و به میدان آزادی می رسد.

کدام جاده های تهران در روز 22 بهمن بسته است؟

وی به محدودیت های ترافیکی در مرحله اول اجرای محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: ممنوعیت مرحله اول از ساعت 22 بعد از ظهر روز شنبه آغاز شد و شاهد اعمال محدودیت ها در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود. که در ضلع شمال غربی میدان آزادی بین خیابان محمدعلی جناح و جاده لشگری است. همچنین در جاده شرقی به غربی، خیابان آزادی از ابتدای خیابان شهید برادران عزیزی به سمت غرب، از غرب به شرق جاده مخصوص از ابتدای رستگرد به آیت الله سیدی به میدان آزادی، جاده جنت از خیابان دانش به سمت جنوب. . و دسترسی به رینگ بیرونی در ضلع جنوبی میدان در داخل محدوده تردد محدود آزادی رینگ وجود دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تورا مزین همچنین درباره محدودیت های ترافیکی در مرحله دوم اجرای این طرح گفت: این محدودیت ها از ساعت شش صبح روز یکشنبه 22 بهمن ماه آغاز می شود. بنابراین در خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان الخبانال از آن طرف تا میدان فردوسی و در صورت لزوم هر زمان که خط فرمان اعلام شود، تردد خودروهای سواری ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد خودروهای سواری در جاده مخصوص کرج از چهارراه تامین اجتماعی (بعد از پل سهتری) به سمت میدان آزادی ممنوع می شود، گفت: در جاده محمدعلی جنت از طبقه دوم صادقیه تا میدان آزادی، جاده آیت الله سیدی. . از میدان فتح تا میدان آزادی و تمامی رمپ ها و لوپ های پل غیرهمسطح جاده شیخ فضل اله نیز ورود به بزرگراه محمدعلی جناح ممنوع است.

موسوی پور خاطرنشان کرد: در ضلع جنوبی به شمالی جاده شهید نواب صفوی از میدان جمهوری به خیابان آزادی و از شمال به جنوب خیابان توحید از میدان توحید به سمت خیابان آزادی و در ضلع جنوبی، یادگار امام (ره) است. جاده از خیابان تیموری به دورگرد. . تردد در خیابان آزادی، خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی به سمت جاده اختصاصی کرچ، بلوار حبیب اللهی، اکبری و شهید عزیزی برادران از آخرین تقاطع جنوب تا خیابان آزادی ممنوع است.

وی از ممنوعیت تردد در خیابان کارگر حدفاصل خیابان کیومری تا بلوار کشورز و خیابان فردوسی و قرنی حد فاصل خیابان کیومری و سامیه خبر داد و گفت: در خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان کیومری تا خیابان آیت الله طالقانی و میدان ولی عصر(عج) نیز. زیرا خیابان های عمود بر خیابان آزادی از ضلع شمالی، از خیابان دکتر.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ادامه داد: همچنین در خیابان های عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی از خیابان های جمالزاده، نوفلاح، زارع، اوستا، ساسان تا خیابان آزادی، اسکندری سورانی، رودکی سورانی، خوش سورانی از کلهر تا شمال . به خیابان آزادی، از بهنود به سمت شمال، به خیابان سیحون به خیابان آزادی و از شمال به خیابان های عمود بر خیابان انگلیسی شامل خیابان استاد نجات اللهی، خیابان فلسطین، خیابان وصل شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان 16 آذر از بلوار کساورز. و خیابان پورسینا حافظ در جنوب به طور کامل بسته می شود.

به گفته موسوی پور، در خیابان های عمود بر خیابان النقاب ضلع جنوبی شامل خیابان های خارک از سمت استاد شهریار، ابوریحان، رازی، دانشگاه، 12فروردین، منیری جواد از دکتر. در استادمعین ممنوعیت تردد در دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال اعمال شده است. در خیابان سپه، از میدان سپه به سمت جنوب، محاصره کامل و برعکس، از طرف ابنی سینا و چهارراه فخرآباد به سمت شمال محاصره شده است.

توقف در روز 22 بهمن در کدام خیابان های تهران ممنوع است؟

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره حدود ممنوعیت توقف نیز گفت: محدوده ممنوعیت و پاکسازی معابر در فاز اول از ساعت 22 امشب در ضلع شرقی – غربی خیابان آزادی از ابتدای شهید برادران عزیزی. خیابان در غرب، غرب به شرق جاده مخصوص از ابتدا، پیچ راست ویژه به سمت آیت الله سیدی به سمت میدان آزادی، جاده جنت از خیابان دانش به سمت جنوب و ورود به رینگ بیرونی از ضلع جنوبی میدان آزادی تا رینگ داخلی. میدان آزادی و رانندگان خودروها و موتورسیکلت های خود را در این جاده ها متوقف کنند.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت شش صبح روز یکشنبه خودروها در هر دو مسیر میدان آزادی تا طبقه دوم صادقی و هر دو مسیر میدان آزادی تا پل اکباتان متوقف می شوند. ، هر دو جاده جاده آیت الله صیدی از میدان آزادی تا میدان فاتح و هر دو مسیر خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و سپس به میدان امام حسین ممنوع است.

موسوی پور درباره مسیرهای جایگزین رانندگان در این روز گفت: جاده امام علی، خیابان مفتح از شمال به جنوب، تونل توحید، جاده سهری از شمال به جنوب – بزرگراه لشگری – خیابان معراج – شمال به جنوب، حومه سیدی و استاد تصمیم اصلی در مسیرهای جایگزین برای رانندگان در این روز

اطلاعیه ایستگاه اتوبوس شرکت انفرادی در راهپیمایی 22 بهمن تهران

وی همچنین درباره توقف و ساماندهی اتوبوس های شرکتی یکطرفه گفت: توقف و ساماندهی اتوبوس های شرکتی یکطرفه در مسیرهای: شمال به جنوب جاده اشرفی اصفهانی تا سازمان آب، ضلع شمالی خیابان شهید گلاب. ، از شمال به جنوب خیابان شهید برادران رحمانی از میدان رحمانی به سمت جلوی اختصاصی، از شمال به جنوب خیابان شهید عزیزی (از دو طرف جاده می گذرد)، دو طرف بلوار مراچ به آزادی، ضلع جنوبی به خیابان حجاج با آزادی. ، جنوب. در شمال، جاده آیت الله سعیدی جنب میدان فتح تا خیابان دوم ثامتری، از جنوب به شمال خیابان 21 متری جی بین خیابان توس. خیابان و بلوک استاد معین، جنوب به شمال خیابان شهدا، جنوب به شمال خیابان میمن، جنوب به شمال جنوب زنجان هر دو جاده خیابان حبیب الهی، شرق به غرب خیابان آذربایجان، جنوب به شمال جاده نواب از خیابان دامپزشکی به میدان توحید، بزرگراه یادگار امام (ره) بین خیابان نیکرو و خیابان آزادی، خیابان کارگر شمالی بین بلوار کشاورز و میدان الگینال، خیابان دانشگاه بین خیابان جمهوری و خیابان انگلیسی، خیابان ولیعصر (عج) بین خیابان جمهوری و خیابان انگلستان، خیابان فردوسی بین خیابان جمهوری و میدان فردوسی.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره مسیرهای قانونی تردد تاکسی در این روز گفت: مسیرهای قانونی تردد تاکسی در خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا چهارراه انگلیسی (محل قرار گرفتن میدان ولیعصر (عج)) است. جاده لشگری بین پل ستاری به میدان آزادی یا ورودی فرودگاه مهرآباد (محل قرار گرفتن پل ستاری)، خیابان کارگر جنوبی نزدیک میدان حر تا چهارراه جمهوری (محل میدان حر)، خیابان فردوسی نزدیک میدان امام خمینی (جاده) به میدان فردوسی (شامل میدان امام خمینی)) و بزرگراه لشگری قبل از دوربرگردان تامین اجتماعی برای انتقال مسافران و عابرین پیاده به محدوده فرودگاه.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: ورود و تردد موتورسیکلت ها و برعکس تردد وسایل نقلیه در تمامی محورهای ممنوعیت تردد متوقف شود. همچنین خروجی فرودگاه از سه طرف از خیابان معراج به سمت جاده آیت الله صیدی باز می شود و تردد از ضلع جنوبی مسدود می شود.

به گفته موسوی پور، از ساعت 23 تا پایان مراسم، پایانه مسافربری غرب کشور تعطیل و اتوبوس هایی که مسافران شهرهای غرب این کشور را به تهران می رسانند، از طریق بزرگراه آزادگان به پایانه جنوب اعزام می شوند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران اعلام شد/ تردد و توقف در کدام معابر ممنوع است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران اعلام شد/ تردد و توقف در کدام معابر ممنوع است؟"، کلیک کنید.