تملک و احداث ۵ آرامستان جدید در ۴ منطقه تهران

خرید و ساخت 5 مقبره جدید در 4 منطقه تهران

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا از تملک و ساخت 5 قبرستان جدید در مناطق 4، 15، 18 و 22 تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، جواد تاجیک در نشست مشترک مناطق 22 گانه به ریاست اقلیم کردستان با موضوع آماده سازی و نگهداری و بهسازی دروازه های زیرساختی بهشت ​​زهرا (س) برگزار شد. سازمان بهشت ​​زهرا (س) از همکاری حداکثری مناطق با این نهاد خدماتی قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا گزارشی از اقدامات تحولی انجام شده در این نهاد، رویکردهای تحول آفرین این نهاد در زمینه حفظ و مرمت و حفظ ویژگی های منحصر به فرد قبور شهدا، بهینه سازی ارائه کرد. احاطه قبور، رسیدگی به وضعیت معابر و احداث پارکینگ با همکاری مناطق، نامگذاری قطعات و معابر، جلب رضایت خانواده شهدا برای بهسازی خطوط. قبور با همکاری نمایندگان فرهنگی و اجتماعی مناطق ۲۲ گانه و شهرداران مناطق مذکور.

تاجیک در ادامه سخنان خود طراحی و استقرار یادمان های شهدا در معابر شهری، تحقیق درباره محل تدفین شهدا در شهر و تمرکز بر وضعیت ائمه جماعات فعلی تهران را از دیگر برنامه های این نهاد برشمرد.

وی همچنین از توقیف و ساخت 5 قبرستان جدید در تهران خبر داد و گفت: این فعالیت ها با همکاری مناطق 4، 15، 18 و 22 انجام می شود.

در ادامه این جلسه مهدی شریفیان مدیر کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی نظارت و کنترل امور مناطق، معاون هماهنگی و امور مناطق گزارش جامعی ارائه کردند. وضعیت پروژه های در دست اجرا و نظارت بر مناطق، لزوم اجرای طرح پیش بینی و تاکید آنها بر هدف گذاری در سال 1403.

شهرداران مناطق 1، 6، 10، 11، 15، 16 و 17 پیشنهادات خود را در پایان این بحث ارائه کردند تا بتوانند تا پایان سال 1403 بیشترین برنامه ها و امتیازات را به دست آورند و مشکلات مشترک با بهشت ​​را حل کنند. سازمان زهرا (س).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تملک و احداث ۵ آرامستان جدید در ۴ منطقه تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تملک و احداث ۵ آرامستان جدید در ۴ منطقه تهران"، کلیک کنید.