تمرین سراسری مقابله با پشه آئدس در تهران برگزار می‌شود

تمرین سراسری مقابله با پشه آئدس در تهران برگزار می‌شود

عون دفاع، مدیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت حوادث غیرمترقبه استان تهران از اجرای رزمایش مقابله با متجاوزان بیولوژیکی با محوریت پشه آئدس خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، سیدعلی شریفی در جلسه هماهنگی کارگروه پدافند غیرعامل شهرداری تهران در خصوص اجرای رزمایش مقابله با متجاوزان بیولوژیک با تاکید بر پشه آئدس، اظهار کرد: در خصوص ابلاغ وظایف این اداره کل شهرداری‌ها در دستورالعمل‌های عملیاتی و ارزیابی تهدیدات ناشی از پشه آئدس از مهاجمان بیولوژیکی) و لزوم ایجاد تمهیدات لازم برای اجرای رزمایش و توزیع وظایف مربوطه، جلسه‌ای با حضور 20 نماینده برگزار شد. از کارگروه های منتخب کمیته حفاظت غیرعامل شهرداری تهران.

شریفی همچنین گفت: آموزش مقابله با متجاوزان بیولوژیک در ادارات شهرداری تهران و زیرساخت های شهرداری تهران و در سطح مناطق 22 گانه در حال برگزاری است.

معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران استان تهران در این جلسه ضمن تشریح اهمیت مقابله با پشه آئدس و تقسیم وظایف، گفت: پایانه های مسافربری، ایستگاه های اتوبوس و انبارهای لاستیک فرسوده باید در قالب ویژه مدیریت شوند. راه .

وی همچنین گفت: خانه های فرعی در اختیار هر گروه مشخص و مجریان وظایف گروه به طور شفاف مشخص شوند. روش برخورد با ناقلان بیولوژیکی نسبت به سایر تمرینات و عملیات کمتر رایج است، اما به دلیل اثرات زیادی که خطرات بیولوژیکی می تواند بر زندگی انسان داشته باشد. همچنین قرار است یک رزمایش بزرگ در تهران برگزار شود و در تلاش هستیم تا پایان شهریور ماه این رزمایش را انجام دهیم. در ادامه نمایندگان ارگان ها، سازمان ها، شرکت ها و سایر حوزه های مرتبط با عمل حمله بیولوژیکی (پشه آئدس) زیرساخت ها و نقاط بحرانی مجموعه را معرفی کردند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرین سراسری مقابله با پشه آئدس در تهران برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرین سراسری مقابله با پشه آئدس در تهران برگزار می‌شود"، کلیک کنید.