تمدید مهلت ثبت‌نام كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1403

تمدید مهلت ثبت‌نام كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1403

سازمان سنجش در اطلاعیه‌‌ای جزئیات تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در مجموعه‌هایی كه پذیرش آنها در دوره‌های كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1403 بر اساس معدل كاردانی صورت می‌گیرد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، در اطلاعیه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور آمده است، پيرو اطلاعيه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در تاریخ 1403/05/29، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در مجموعه‌هايي كه پذیرش آنها در دوره‌هاي‌ كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1403 براساس «معدل كارداني» صورت مي‌گيرد، مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر و مساعدت براي آن‌دسته از داوطلباني كه براي ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده كه بتوانند تا پايان روز جمعه به تاریخ 1403/06/09نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمايند.

ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعيه هاي تاريخ 1403/04/03و 1403/05/29به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود اقدام نمايند.

درضمن متقاضياني كه قبلاً ثبت‌نام خود را در اين مرحله تكميل و كدِ رهگيري دريافت کرده‌اند در صورت تمايل مي توانند تا تاريخ 1403/06/09نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمدید مهلت ثبت‌نام كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1403" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمدید مهلت ثبت‌نام كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1403"، کلیک کنید.