تقویت صنعت توریسم علمی با تصویب رشته‌‌های مرتبط

تقویت صنعت گردشگری علمی با اعتبار بخشیدن به رشته های مربوطه

امام جمعه بندرلنگ گفت: تصویب رشته های مورد نیاز کشورهای همسایه موجب تقویت صنعت گردشگری علمی و کمک به اقتصاد کشور شده است.

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، روحانی بندرلنگ جاما، حجت الاسلام علی اکبر کیخا در دیدار با رئیس هیئت نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان و محمدرضا حیدریسیرمندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگ. دانشگاه را محل شفا دانست و اظهار داشت: دانشگاه به عنوان مرکز علمی محل شفا است; زیرا هر مشکلی در چارچوب دانشگاه قابل حل است و اگر از ظرفیت علمی دانشگاه ها به درستی استفاده شود، بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی بر اهمیت گردشگری علمی و گردشگری پزشکی تاکید کرد و گفت: با تصویب حوزه های لازم برای کشورهای همسایه از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی، ممکن است صنعت گردشگری علمی تقویت شده و به اقتصاد کشور کمک شود.

امام جمعه بندرلنگ حوزه های دریایی و کشاورزی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در حوزه های پزشکی می توان گفت، گردشگری پزشکی با وجود رشته های پزشکی امکان پذیر است.

دانشگاه آزاد مرکز فعالیت های فرهنگی است

رئیس هیئت نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان نیز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی محور بسیاری از فعالیت های فرهنگی در استان است، گفت: نقش این دانشگاه در توسعه فرهنگی استان قابل تحسین است.

اسماعیل پاک نژاد فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را مهمترین محیط فرهنگی اعلام کرد و از امام جمعه بندرلنگ خواست در حمایت از این دانشگاه برای تقویت این دانشگاه نقش رهبری و راهبردی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه نیز با بیان اینکه بندرلنگه با ۱۶۰۰ دانشجو، ۷۰۰۰ فارغ التحصیل، ۱۸ عضو هیات علمی و ۶۰ مدرس مدعو یکی از بهترین دانشگاه های آزاد استان است.

محمدرضا حیدریسیرمندی خواستار تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه برای توسعه مسائل علمی و فرهنگی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقویت صنعت توریسم علمی با تصویب رشته‌‌های مرتبط" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقویت صنعت توریسم علمی با تصویب رشته‌‌های مرتبط"، کلیک کنید.