تفاوت جالب پرسپولیس نسبت به استقلال/ صدرنشین جدید لیگ، هم بیشتر باخته هم بیشتر گل خورده

تفاوت جالب پرسپولیس نسبت به استقلال/ صدرنشین جدید لیگ، هم بیشتر باخته هم بیشتر گل خورده

تینو مدرن:

نگاهی به عملکرد تیم های پرسپولیس و استقلال در رده های اول و دوم لیگ برتر نشان می دهد که چرا کارشناسان فوتبال بارها بر اهمیت پیروزی مقابل یکدیگر در چنین مواقعی تاکید کرده اند.

بارها در فصل جاری و اخیر لیگ برتر مصاحبه های کارشناسی منتشر شده است که در آن تاکید شده است که برد بسیار مهم است و تساوی می تواند تاثیری بدتر از از دست دادن امتیاز داشته باشد. طبق این فرمول، دو تساوی به معنای از دست دادن 4 امتیاز است، در حالی که شکست فقط از دست دادن 3 امتیاز است.

در حال حاضر تیم پیرسپولیس با 8 تساوی و 2 شکست از 28 بازی در صدر جدول قرار دارد و تیم استقلال نیز با همین تعداد 10 بار به تساوی رسیده است، یعنی 2 برابر پرسپولیس و یک باخت کمتر از سدرشین. با تجربه، اما با یک امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

حتی پرسپولیس در مقابل 15 گل استقلال 17 گل زده و دومین خط دفاعی برتر را دارد اما این تیم در مقابل 37 گل 41 گل زده و تفاضل گل +24 دارد و به همین دلیل است. برتری مقابل استقلال با بهترین خط دفاعی لیگ برتر در بالای جدول لیگ.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تفاوت جالب پرسپولیس نسبت به استقلال/ صدرنشین جدید لیگ، هم بیشتر باخته هم بیشتر گل خورده" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تفاوت جالب پرسپولیس نسبت به استقلال/ صدرنشین جدید لیگ، هم بیشتر باخته هم بیشتر گل خورده"، کلیک کنید.