تصاویر بی‌نظیر از رشد ماهی‌های قرمز کنار شیر آتش‌نشانی

نادیا زکالوند: یک شیر آتش نشانی در محله Bedford-Stuyvesant بروکلین (نیویورک) وجود دارد که پس از رهاسازی تعدادی ماهی قرمز توسط یکی از اهالی این محله و دوستانش، تبدیل به محل زندگی بسیاری از ماهی های قرمز شده است. در واقع جریان آب از گودال آتش در کنار این چاله باعث پر شدن این چاله از آب و در نتیجه زاییدن ماهی های قرمز در این چاله شد.

عکس های باورنکردنی از رشد ماهی قرمز در کنار شعله

این چاله کوچک در کنار آب آتش با حضور ماهی های قرمز به قدری جذاب شده که اهالی این محله خواهان حفظ و حراست از این چاله هستند.

این گودال که نام آن دریاچه ماهی قرمز «باد استو» است به یکی از ویژگی های جذاب این محله تبدیل شده است و همسایه ها نیز از این ماهی ها نگهداری می کنند.

عکس های باورنکردنی از رشد ماهی قرمز در کنار شعله

آتش نشانان بارها این شیر آتش نشانی را تعمیر کرده اند اما ساکنان این منطقه با بازکردن این شیر آتش نشانی اجازه خشک شدن چاله و تلف شدن ماهی ها را نمی دهند. از طرفی باز کردن شیر آتش نشانی برای مواقع اضطراری و اطفاء احتمال آتش سوزی باعث کاهش فشار آب شده و این محله را در معرض خطر قرار می دهد.

عکس های باورنکردنی از رشد ماهی قرمز در کنار شعله

اکنون ساکنان این محله به دنبال مکانی مناسب برای بازگرداندن این ماهی ها هستند و می خواهند از آسیب رساندن به این موجودات زیبا خودداری کنند.

منبع:

بالا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصاویر بی‌نظیر از رشد ماهی‌های قرمز کنار شیر آتش‌نشانی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصاویر بی‌نظیر از رشد ماهی‌های قرمز کنار شیر آتش‌نشانی"، کلیک کنید.