تساوی استقلال و شمس آذر در نیمه اول/ «باد» بد بودن را تکمیل کرد! – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

تساوی استقلال و شمس آذر در نیمه اول/ «باد» بد بودن را تکمیل کرد! - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال تهران در هفته اول بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه سردار آزادان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند گل تمام شد

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف و آرمان رمضانی.

ترکیب شمس آذر:

محمد امین رضایی، امیرحسن صدکی، هومان ربیع زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد شیخ فخرالدینی، امیرمحمد نسایی، صدیق البوصابیه، امید علیپور، نوید کومار و مکتبی فخریان.

شرایط مختلف آبی ها در بازی اول

استقلالی ها اولین بازی خود در لیگ بیست و چهارم را در شرایطی آغاز کردند که نتوانستند از برخی بازیکنان خود از جمله بازیکنان جدیدی که به دست آورده بودند استفاده کنند. علاوه بر این، مهدی به دلیل محرومیت نتوانست در این بازی حضور پیدا کند تا رامین رضاییان و محمدحسین اسلامی در ترکیب اصلی این تیم جایگزین شوند.

بازی ناهماهنگ با اشتباهات زیاد

بیشتر دقایق نیمه اول با نارضایتی دو بازیکن دو تیم سپری شد و بین دو تیم پاس های اشتباه و سرعت رسیدن به دروازه حریف نمایان بود. ضمن اینکه هر دو تیم برنامه خاصی برای رسیدن به هدف رقبای خود نداشتند.

استقلال و حملات نیمه و نیمه

شاگردان جواد نکونام در نیمه اول یکی دو موقعیت گلزنی داشتند که مهمترین آنها توسط رامین رضاییان در دقیقه 32 به ثمر رسید. شانس از دست رفت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تساوی استقلال و شمس آذر در نیمه اول/ «باد» بد بودن را تکمیل کرد! – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تساوی استقلال و شمس آذر در نیمه اول/ «باد» بد بودن را تکمیل کرد! – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.