تدوین مجدد نظام‌نامه سهمیه‌بندی مناطق داوطلبان براساس تفکیک سهمیه‌های کنکور به‌صورت استانی

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح ذیل تصویب شد.

بازنگری نظام سهمیه مناطق داوطلب بر اساس تقسیم سهمیه کنکور به استان

شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر کرد وزارت علوم با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و سازمان سنجش، سامانه جدیدی را برای سهمیه منطقه ای داوطلبان بر اساس سهمیه کنکور تدوین کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تینو مدرن، عصر روز سه شنبه 29 شهریور 1403 جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور برگزار شد. از روسای قوای مقننه و قضائیه.

در این جلسه اعضا به بحث و بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه شرکت در آزمون سراسری 1403 در سال گذشته به نحوی که عدالت برای همه آنها عملی شود، تصمیم گیری شد.

همچنین تغییر مربوط به نظام ارزشیابی و پذیرش دانشجو معلمان نیز تصویب شد.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه ماده واحده نحوه تعیین سهمیه مناطق داوطلبان آزمون سراسری سال 1404 را بررسی و مقرر کردند وزارت علوم کارگروهی تشکیل دهد. متشکل از وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و سازمان سنجش براساس مصوبات قبلی شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی آیین نامه جدیدی برای توزیع عادلانه رشته های داوطلبان در مورد توزیع آزمون تهیه کنند. . سهمیه بندی در استان ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تدوین مجدد نظام‌نامه سهمیه‌بندی مناطق داوطلبان براساس تفکیک سهمیه‌های کنکور به‌صورت استانی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تدوین مجدد نظام‌نامه سهمیه‌بندی مناطق داوطلبان براساس تفکیک سهمیه‌های کنکور به‌صورت استانی"، کلیک کنید.