تداوم رگبار و رعد و برق در این مناطق/ دمای هوای این شهر به ۵۰ درجه می‌رسد

تداوم رگبار و رعد و برق در این مناطق/ دمای هوای این شهر به ۵۰ درجه می‌رسد

به گزارش تینو مدرن، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت مخاطرات هواشناسی سازمان هواشناسی از وقوع بارندگی و باران در مناطق مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی مناطق خبر داد.

صادق ضیایان در گفت وگو با خبرنگار تینو مدرن، اظهار کرد: طی 2 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی از مناطق استان های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، اصفهان، ارتفاعات استان های گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان و شرق کردستان بارش باران و رعدوبرق، ساعاتی وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و باران پیش بینی می شود.

وی همچنین گفت: این وضعیت روز پنجشنبه (31 خرداد) در مازندران، شمال استان های البرز و تهران، در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و خراسان شمالی و روز جمعه (1 تیرماه) رخ داد. ). ) در شمال غرب، مناطق شمالی، شمال شرق کشور و استان های واقع در ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

ضیائیان افزود: روز شنبه 11 تیرماه هوای آرام و آسمان صاف در اکثر مناطق کشور بارندگی خواهد داشت و تنها در بعدازظهر افزایش ابر و در ارتفاعات استان های اردبیل، شمال آذربایجان و کوه های مرکزی افزایش می یابد. البرز. یک دوش انتظار می رود

وی ادامه داد: تا پایان هفته از ساعات بعدازظهر در ارتفاعات جنوب شرق کشور افزایش ابر ابری و گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست.

ضیائیان همچنین گفت: امروز تا روز جمعه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و برخی نقاط مرکز کشور و روز شنبه در شرق کمربند و برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور وجود دارد. باد و تگرگ

وی همچنین گفت: طی سه روز آینده، روز پنجشنبه، شرق دریای عمان و خلیج فارس ناآرام خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در 2 روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (30 خرداد) کمی ابری و وزش باد و هوا پیش بینی می شود. تا چند ساعت دیگر ابری خواهد بود وزش باد افزایش می یابد، بعد از ظهر افزایش ابر، ساعاتی وزش باد و گرد و خاک، باران و رعد و برق و در روز پنجشنبه (31 خرداد) ابری تا نیمه ابری، در ساعاتی ابری و وزش باد افزایش می یابد. در بعدازظهر ابری گاهی وزش باد و گرد و خاک و بارش باران و رعد و برق پیش بینی می شود، کمینه دما 24 درجه و حداکثر 35 درجه با احتمال بارش باران و رعد و برق خواهد بود.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: شهرکرد با کمینه دمای 9 تا 10 درجه و اهواز با حداکثر دمای 50 درجه در صبح و پس فردا سردترین و گرم ترین مرکز استان ها پیش بینی می شود.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم رگبار و رعد و برق در این مناطق/ دمای هوای این شهر به ۵۰ درجه می‌رسد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم رگبار و رعد و برق در این مناطق/ دمای هوای این شهر به ۵۰ درجه می‌رسد"، کلیک کنید.