تجلیل از مراکز تحقیقاتی برتر حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان

امروز اتفاق افتاد؛

تجلیل از برترین مراکز تحقیقاتی در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان

سه مرکز پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با کسب امتیاز لازم رتبه اول را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، در نشست شورای حاکمیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از مراکز تحقیقاتی منتخب در حوزه علوم پزشکی مرتبط با این دانشگاه تجلیل شد.

بر اساس بررسی و اعلام نتایج ارزیابی و سطح بندی مراکز تحقیقاتی در سال 1402 و در سیزدهمین جلسه شورای عالی سیاستگذاری مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، سه مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اعطا شدند. (خوراسگان). امتیازات در وهله اول لازم بود.

از جمله این مراکز، مرکز تحقیقات سلامت جامعه به سرپرستی مینو متقی، عضو هییت علمی دانشکده پرستاری و پزشکی، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی به ریاست اکبر پیرستانی، عضو هییت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و لیزر است. و مرکز تحقیقات بیوفتونیک در فناوری های بیولوژیکی به ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اصفهان.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجلیل از مراکز تحقیقاتی برتر حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجلیل از مراکز تحقیقاتی برتر حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان"، کلیک کنید.