تبلیغات چینی ها درباره بلندترین آبشار آسیا دروغ از آب درآمد/ عکس

نادیا زکالوند: آبشار یونتای یکی از جاذبه های گردشگری کوه یونتای است که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. این آبشار با ارتفاع 314 متر، مرتفع ترین آبشار آسیا محسوب می شود و بسیار چشمگیر است.

تبلیغات چینی درباره مرتفع ترین آبشار آسیا نادرست است/عکس

اخیراً یکی از وبلاگ نویسان ویدیویی برای گرفتن عکس بهتر از این آبشار و انتشار آن در شبکه های اجتماعی به بالای آبشار رفته و لوله های فلزی عظیمی را پیدا کرده است که آب را به داخل آبشار می ریزند.

پس از انتشار این ویدیو در شبکه های اجتماعی، افراد زیادی از آبشار ساختگی انتقاد کردند. اما منابع مختلف چینی می گویند که این آبشار طبیعی و واقعی است و با لوله های آب و آبیاری افزایش یافته است تا تجربه بهتری به گردشگران بدهد.

تبلیغات چینی درباره مرتفع ترین آبشار آسیا نادرست است/عکس

آبشار یونتا در فصل خشک چندان شلوغ نیست و به همین دلیل مسیولان گردشگری این منطقه تصمیم گرفته اند با چند پمپ و لوله زیبایی آن را حفظ کنند تا گردشگران بتوانند در تمام طول سال از این مکان دیدن کنند.

تبلیغات چینی درباره مرتفع ترین آبشار آسیا نادرست است/عکس

این خبر و توضیحات مقامات بسیاری از مردم چین را شوکه و ناراحت کرد. برخی از کاربران اینترنت با تعجب گفتند: “پس طولانی ترین آبشار آسیا شاهکار طبیعت نیست؟”

منبع:

odditycentral

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبلیغات چینی ها درباره بلندترین آبشار آسیا دروغ از آب درآمد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبلیغات چینی ها درباره بلندترین آبشار آسیا دروغ از آب درآمد/ عکس"، کلیک کنید.