تاکید پلیس بر نصب دوربین در اتوبوس های درون شهری

تاکید پلیس بر نصب دوربین در اتوبوس های درون شهری

رییس پلیس پایتخت بر لزوم نصب دوربین های مدار بسته در اتوبوس های شهری تاکید کرد.

به گزارش تینو مدرن، چندی پیش ویدیویی در اینترنت منتشر شد که در آن یک متهم با زنجیر به مسافر اتوبوس حمله می کند و او را مجروح می کند. فیلمی که در آن یکی از شهروندان صحنه این حادثه را به تصویر کشیده بود، منجر به شناسایی و دستگیری ضارب شد. علاوه بر آن، هر بار که اخباری مبنی بر سرقت اتوبوس های شهری از شهروندان به گوش می رسد، در بسیاری از این موارد دوربینی در داخل اتوبوس ها نبوده و یا این دوربین ها از کار افتاده است. موضوعی که پلیس هم درباره آن صحبت کرده است.

سردار عباسعلی محمدیان، رییس پلیس پایتخت در گفت وگو با تینو مدرن وی بر اهمیت مقابله با مجرمان و نیروهای اطلاعاتی پلیس در این زمینه تاکید کرد و گفت: هر اتوبوس شهری به ویژه اتوبوس های بارت ظرفیت پذیرش 200 مسافر را دارد. بنابراین امنیت و نظارت بر این دستگاه ها بسیار مهم است.

وی همچنین گفت: در چنین وسیله ای هر لحظه ممکن است حادثه ای رخ دهد; بهتر است از تجهیزات مدرن استفاده شود تا در مواقع نیاز بتوان از آن استفاده کرد. بنابراین نصب دوربین های مدار بسته در اتوبوس های بارت بسیار ضروری است.

واکنش های پلیس به فیلمبرداری مردم از محل جنایت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وجود سامانه مدار بسته بازدارنده و قابل استفاده برای شناسایی و کشف جرایم خواهد بود. پلیس همچنین در حال بررسی نصب دوربین های مدار بسته در اتوبوس های شهری است و امیدوار است این اتفاق بیفتد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید پلیس بر نصب دوربین در اتوبوس های درون شهری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید پلیس بر نصب دوربین در اتوبوس های درون شهری"، کلیک کنید.