تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران

تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران

مدیر خدمات عشایری استان تهران بر تاکید آیت الله رییسی شهید بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تاکید کرد.

فرشید ذبیحی در گفت وگو با تینو مدرن. شهید آیت الله رییسی درباره اقدامات عشایر نیز گفت: ایشان در این مدت کوتاه بیشترین حضور را در جامعه عشایری داشتند.

دولت سیزدهم بیشترین حمایت را از جامعه عشایری و روستایی داشته است

وی همچنین گفت: دولت سیزدهم بیشترین حمایت را از جامعه عشایری و دهقانان داشت و در سفر اخیر شهید آیت الله رییسی به شهرستان های دیموان و فیروزکوی، عشایر مهمان شهید رییسی بودند.

آیت الله رییسی به روستاها و عشایر روی آورد

رویکرد دولت سیزدهم حذف مصافحه بود

ذبیحی ادامه داد: رییس جمهور رییس جمهور در سفر به استان های دیگر حتماً از روستاها و عشایر بازدید خواهد کرد و رویکرد دولت سیزدهم رفع بکر بود.

تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از روستا و جامعه عشایری بود.

مدیر خدمات عشایری استان تهران تصریح کرد: شهید رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تاکید کرد که باید هر چه سریعتر مورد حمایت قرار گیرد و در سه سال گذشته نرخ وام کم بهره برای ثروت تخصیص داده شده است. . زندگی عشایری در استان تهران و کل کشور بی نظیر بود.

وی همچنین گفت: جامعه عشایری استان تهران از زحمات و مساعدت های مستمر با حضور پرشور آیت الله رییسی و هییت همراه در مراسم تدفین رییس جمهور قدردانی کردند.
پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران"، کلیک کنید.