بی توجهی به آثار فاخر هنری در قزوین – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

بی توجهی به آثار فاخر هنری در قزوین - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

مرتضی نظفی در مصاحبه ای خبرنگار تینو مدرن ویژگی های هنر و هنر انقلابی و ارزشمند را برشمرد و گفت: اخلاق و حرفه مهم ترین و اساسی ترین ارکان هنر و هنر است و هنرمند قبل از هر چیز باید در مهارت هنری مهارت کافی داشته باشد.

نایب رییس انجمن هنری تیاتر استان قزوین تصریح کرد: هنر و هنرمند انقلابی باید در جامعه و در بین مردم اثرگذار باشد و بتواند به نیازهای روزمره جامعه و مردم پاسخ دهد و همچنین بتواند اثربخش و آموزشی داشته باشد. جنبه. برای قشر جوان جامعه از طرفی جوانان می توانند از تاثیر هنر او بهره ببرند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هنر هر فرد با عقاید و عقاید او مرتبط است و اگر این باورها ریشه انسانی و اخلاقی نداشته باشد در هنر فردی نمود پیدا می کند.

این بازیگر، کارگردان و طراح تیاتر تصریح کرد: حمایت از هنرمند با اخلاق و پایبند به اصول جامعه ضروری است، اما در این بین تنها حمایت از یک موضوع هنری خاص توصیه نمی شود و این حمایت باید شامل همه ابعاد هنری و هنری باشد. محصولات تولیدی را نیز بگیرید در موضوعات مختلف

وی تصریح کرد: اگرچه هدف نهایی هنرمند گوش دادن به دغدغه های جامعه و مردم است، اما به هیچ وجه نباید این تاثیر اتفاق بیفتد، اما لازم است با رعایت اصول و قواعد هنر حرفه ای، آن را انجام دهیم. به صورت حرفه ای نرسیدن به سعادت انسان به هیچ وجه و استفاده از اصول غیر اخلاقی.

ناصفی تصریح کرد: اجرای دور از مدافعان فرهنگ و هنر، نبود برنامه مدون و عدم حمایت از کارهای فاخر و حرفه ای از مسایل مهم استان است.

وی گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم کارهایی که به صورت تخصصی انجام نمی شود مورد حمایت مسیولان قرار می گیرد. مدتی این است که تمام فرآیندهای یک اثر هنری باید حرفه ای تولید شود و نکات اخلاقی با توجه به فرهنگ و نظر یک جامعه در نظر گرفته شود.

این هنرمند قزوینی تاکید کرد: حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و هنرهای زیبای استان موضوعی مغفول مانده است و بانک وسیعی از دانش هنر و هنرمندان در نهادهای هنری و فرهنگی وجود ندارد و بسیاری از هنرمندان ناشناخته و در میان آنها هستند. افرادی که مهارت و مهارت کافی ندارند حمایت می شوند و این مدتی نیاز امروز استان قزوین ابتدا شناخت هنرمندان و سپس شناخت سطح استعداد و حرفه این افراد و در نهایت حمایت از آنان است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد برای مسیولان استانی باید از هنرمندان اصیل حمایت کنند و نیازهای فرهنگی و هنری شهرستان را به درستی برآورده کنند که قابل انکار نیست اما در یک تعریف کلی می توان گفت که حوزه هنری توانسته است بخشی از جامعه باشد و در هنرمندان در نتیجه این سرمایه مثبت هستند و خوب است اما باید در این زمینه توقف نکرد و نتیجه کار را ارزشمندتر و ارزشمندتر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بی توجهی به آثار فاخر هنری در قزوین – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بی توجهی به آثار فاخر هنری در قزوین – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.