بیش از 2000 کیلوگرم مواد غیرقابل مصرف انسانی در تربت جام معدوم شد

بیش از 2000 کیلوگرم مواد غیرقابل مصرف انسانی در تربت جام معدوم شد

تینو مدرن/ خراسان رضوی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام از معدوم سازی بیش از 2000 کیلوگرم مواد غیرخوراکی توسط کارشناسان بهداشت محیط در پایگاه سلامت نوروز شهرستان تربت جام خبر داد.

منصور مکارم در گفت وگو با تینو مدرن، با بیان اینکه بیش از 6 هزار مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط در بسیچ برای سلامت نوروزی به نتیجه رسیده است، گفت: همزمان با آغاز طرح جشنواره نوروزی در بسیچ از 24 اسفندماه، 6 هزار و 271 مورد بررسی شد. توسط متخصصان بهداشت کارشناسان از ابتدای اجرای طرح تا 21 فروردین. بهداشت محیط در سطح شهرستان انجام شد.

وی با اعلام اینکه در این طرح 6357 مورد بررسی در مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و مراکز مسکونی انجام شد، بیان کرد: در این مدت 5048 مورد کلرزنی منابع آب، 3886 مورد بازرسی تجهیزات پورتال و 2454 کیلوگرم است. – مواد استفاده شده از بین رفته است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام همچنین از 452 مورد اخطار و ارجاع به مراجع قضایی و 8 مورد پلمب و دستگیری کسبه در طرح نوروزی بسیچ سلام خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید خود را در حفظ سلامت جامعه بدانند گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با سامانه 190 کارشناس بهداشت محیط تماس بگیرند و این شبکه از تخلفات بهداشتی اطلاع رسانی کند.

مکارم در پایان به کارکنان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توصیه کرد با وجود رعایت تمامی موازین بهداشتی از ارایه مواد غذایی بدون مجوز بهداشتی خودداری کنند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 2000 کیلوگرم مواد غیرقابل مصرف انسانی در تربت جام معدوم شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 2000 کیلوگرم مواد غیرقابل مصرف انسانی در تربت جام معدوم شد"، کلیک کنید.