بیرانوند: با قلب مان برای ایران بازی کردیم

بیرانوند: با قلب مان برای ایران بازی کردیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از رمز پیروزی مقابل ژاپن صحبت کرد.

به گزارش تینو مدرن، الیریزا بیرانوند پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا اظهار کرد: خوشحالم که در جام ماندیم. ژاپن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود اما او به میهن بازمی گردد. من خیلی خوشحالم. تفریح ما فقط تا امشب است و تا فردا قبل از تمرین اینگونه هستیم. از تمرین فردا فقط روی بازی بعدی که بسیار مهم است تمرکز می کنیم و به فینال می رویم.

دروازه بان تیم ملی در مورد اینکه آیا فکر می کرد تیم ملی به بازی برمی گردد، گفت: صد در صد; با انرژی که در رختکن دیدم. من می خواهم چیز شگفت انگیزی را به شما بگویم که باور نمی کنید. تمام فکر ما مردم ایران بود. می دانستیم که از ما انتظار دارند. بعد از گلی که به ثمر رساندیم، 10 دقیقه واقعا خوب کار کردیم و بعد از آن به خودمان باور داشتیم که گل بزنیم و ژاپن را شکست دهیم. هر تیمی در موقعیت ما قرار داشت، شاید اگر یک گل مساوی می زد، کمی عقب می کشید، اما این اتفاق برای ما نیفتاد و می دیدید که یک نیمه فوق العاده یک طرفه بود. دست هر بازیکنی را می بوسم که نشان داده لیاقت بازگشت دست پر به ایران را دارد.

خبرنگار قطری از بیرانوند درباره رمز پیروزی ایران مقابل ژاپن پرسید و گفت: ما همدل بودیم و با دل بازی کردیم. ما برای پرچم کشورمان بازی کردیم و می دانستیم که ژاپن بازیکنان بزرگی دارد. از 26 بازیکن آنها، شاید 24 یا 25 نفرشان بازی های بزرگی در تیم های اروپایی داشتند. ما هم با دل بازی کردیم. ما بازیکنان بزرگی در ایران و خارج از ایران داریم. این بازی تمام شد و از ابتدا به هفت بازی رسیدیم، پنج بازی انجام دادیم و امیدواریم این مسابقات را با موفقیت انجام دهیم.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیرانوند: با قلب مان برای ایران بازی کردیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیرانوند: با قلب مان برای ایران بازی کردیم"، کلیک کنید.