بیرانوند:این نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است/در حدی نیستم برای پرسپولیس مربی انتخاب کنم

ما شرمنده مردم هستیم که قهرمان نبودیم

بیرانوند: این نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است، حاضر نیستم برای پرسپولیس مربی انتخاب کنم.

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: شرمنده مردم ایران هستیم اما این نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، الیرضا بیرانوند پس از بازگشت تیم ملی به تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از مردم و کشورم عذرخواهی کنم. ما همه شرمنده ایم. برنامه ریزی زیادی برای برگزاری یک مهمانی بزرگ با هم داشتیم. ما خیلی تلاش کردیم. فکر می کردیم می توانیم کار خوبی در این فصل انجام دهیم، اما این اتفاق نیفتاد. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که فکر کردن به آنها سخت است.

وی در خصوص حذف کره جنوبی مقابل اردن گفت: اگر تیمی حذف شود خوشحال نخواهیم شد. یک تیم برای شکست دادن یک تیم قدرتمند باید برنامه ریزی خوبی داشته باشد. هدف ما قهرمانی بود و می خواستیم با کم یا هیچ قهرمان شویم. نمی دانید در برخی اردوها چه فشارهایی به ما وارد می شد. در تورنمنت اردن گفتند این چه اردویی است. دیدید که اردن و قطر که در یک تورنمنت بودند فینالیست شدند.

بیرانوند ادامه داد: زمانی که با قطر بازی کردیم، آنها مربی متفاوتی داشتند. البته ما مقابل تیمی که فصل قبل قهرمان بود و آنها هم میزبان بودند شکست خوردیم. با این حال من از مردم عذرخواهی می کنم. شاید وقتی ژاپن را شکست دادیم، همه فکر می کردند که ما برنده می شویم، اما تیم ما می دانست که کار بزرگی انجام ندادیم و می دانستیم که تازه شروع کرده ایم.

مدافع تیم ملی درباره عملکرد خوب اکرم عفیف و نقطه ضعف این تیم در خط دفاعی گفت: هر بازی شرایطی دارد. می دانستیم اگر پیروز شویم بعد از 47 سال تاریخ می نویسیم. من قویا می گویم این نسل بهترین نسل تاریخ ماست. در این 10-12 سال هیچ تیمی اینقدر متحد نبوده است. مطمینم یکی دو ماه دیگر این اتفاق را فراموش نخواهم کرد. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که تمرکز شما را از دست می دهد.

وی در خصوص عملکرد قلاناوی گفت: قطعا با این تیم به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت. این بچه ها در جام جهانی کارهای بزرگی انجام می دهند. ما تیمی بودیم که می توانستیم به راحتی قهرمان شویم. این تیم آینده خوبی دارد و جوانان خوبی نیز به ما خواهند پیوست.

بیرانوند درباره انتخاب اسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی این اتفاقات افتاد ما در تیم ملی بودیم. من نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم. مدیریت باشگاه حق انتخاب داشت و حالا باید به قراردادمان پایبند باشیم. من خودم را در آن سطح نمی دانم که سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم یا وارد یک باند شوم. اگر اینجا هستم به این دلیل است که دور و برم نبود و کسی را نداشتم. من دنبال چیزی نیستم. Multipolice یک تیم بزرگ است و هیچکس جرات تعیین تکلیف به آنها را ندارد. مدیرعامل هم یک سرمربی انتخاب کرده و مطمین باشید هر کی باشد برای تیم جانمان را می دهیم. اسمار 2 سال است که در پرسوس بوده و تیم را می شناسد. امیدوارم فصل خوبی را با او داشته باشیم.

وی در پایان درباره هوادار جان باخت پس از حذف ایران گفت: به خانواده وی تسلیت می گویم. انگار همه مردم غمگین بودند. 90 درصد مردم آماده جشن بودند. شرمنده مردم هستیم و به این خانواده تسلیت می گوییم. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیرانوند:این نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است/در حدی نیستم برای پرسپولیس مربی انتخاب کنم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیرانوند:این نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است/در حدی نیستم برای پرسپولیس مربی انتخاب کنم"، کلیک کنید.