بهره مندی روزانه 14000 نفر از هتل ها و مهمانپذیرهای تهران در نوروز

بهره مندی روزانه 14000 نفر از هتل ها و مهمانپذیرهای تهران در نوروز

استاندار شهر تهران از استفاده روزانه 14 هزار نفر از هتل ها و مسافرخانه های تهران در تعطیلات نوروزی خبر داد.

احمد قیومی در گفت وگو با تینو مدرن. وی به روند نظارت بر بازار برای جلوگیری از تخلفات در حوزه کالاهای اساسی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: تاکنون با ثبت یک هزار و 370 مورد بازرسی بازار در ایام نوروز موفق به نظارت بر عرضه کالاهای اساسی شدیم. و از کم فروشی و گران فروشی جلوگیری شود نظارت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی به آمار ورود گردشگران نوروزی به تهران و بهره مندی از هتل ها و مهمانسراها اشاره کرد و گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی روزانه 14 هزار نفر از آن مراکز استفاده می کنند و سطح اشغال هتل ها و خانه ها بالاست. میانگین 60-70 درصد است.

استاندار تهران ادامه داد: از 3 اسفند تا 15 فروردین، 196 هزار نفر در منازل رسمی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانسراها شب اقامت کردند.

وی بر اجرای 700 تور تهران گردی برای شهروندان، برگزاری برنامه های گروه های ویژه، روزه داری برای اولین بار، معلولان، سالمندان، تورهای کودک و نوجوان، برپایی 100 ایستگاه اطلاع رسانی در تمامی مناطق تهران و توزیع 150 هزار گردشگر تاکید کرد. نقشه و کتاب گردشگری برای کودکان همچنین توزیع 100 هزار بن تخفیف برای استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری تهران از دیگر برنامه هایی بود که در تعطیلات نوروز برگزار شد.

رییس اداره گردشگری استان تهران به توسعه گردشگری داخلی در نوروز 1403 در تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در زمینه بازدید از مناطق گردشگری تهران شاهد توسعه خوبی بوده ایم و تهران به عنوان یکی از 3 منطقه شناخته شده است. بیشتر کشورهای توریستی شهرها از نظر موزه و بقایای تاریخی و فرهنگی کل بازدید از مناطق گردشگری جنوب تهران و همچنین منطقه دوازدهم بیشترین تعداد گردشگر را به خود اختصاص داده است.

قیومی تاکید کرد: بر اساس این آمار یک میلیون و 200 هزار بازدید از مراکز تفریحی از جمله موزه ها، فرهنگی، تاریخی، طبیعت گردی و جاذبه های شهری مانند پل طبیعی، برج میلاد، دریاچه چیتگر و … انجام شده است.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره مندی روزانه 14000 نفر از هتل ها و مهمانپذیرهای تهران در نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره مندی روزانه 14000 نفر از هتل ها و مهمانپذیرهای تهران در نوروز"، کلیک کنید.