بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی، درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی

بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی، درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در مناطق کم برخوردار خدمات درمانی عمدتا در مراکز ویژه سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان ارائه می شود اما بر اساس قرارداد فیما بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت، در شهرهایی که مراکز درمانی ما هستند، خدمات ویژه ای وجود ندارد، خدمات بیمارستانی بیمارستان های دولتی و دانشگاه ها با هزینه صفر و 100% رایگان بیمه ارائه می شود.

به گزارش تینو مدرن، میرهاشیم موسوی که آماده راه اندازی چندین طرح برای راه اندازی این سازمان در استان اردبیل و همچنین راه اندازی همزمان با ویدئو کنفرانس چند پروژه برای توسعه و بهبود این سازمان در استان های مختلف است، در یک تلویزیون حضور دارد. برنامه صبح امروز در استان اردبیل. وی به روند اجرای همزمان 20 پروژه عمرانی در حوزه سلامت و بیمه سازمان تامین اجتماعی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و توسعه خدمات به ویژه خدمات درمان مستقیم را اولویت اصلی اعلام کرد. سازمان تامین اجتماعی و گفت: در دوره سه ساله دولت سیزدهم مردم، سازمان تامین اجتماعی به طور کلی در هر استان 10 تا 15 پروژه عمرانی دارد و حدود 200 پروژه عمرانی در سراسر کشور ساخته است. از این پروژه ها در مناطق محروم انجام شده است.

موسوی درباره این افتتاحیه که به طور همزمان در چند استان مختلف برگزار می شود، گفت: توسعه خدمات به ویژه در حوزه درمان مستقیم نهاد تامین اجتماعی بوده که به صورت رایگان در اختیار مردم این سازمان قرار می گیرد. یکی از اولین وظایف ما در دولت سیزدهم مردم است و در این زمینه امروز به لطف خداوند متعال بخشی دیگر از خدمات و پروژه هایی که در سال های گذشته آغاز کردیم به مرحله بهره برداری می رسد.

آمادگی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای افتتاح درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل، افتتاح طرح بهسازی هتلداری بخش کودکان این بیمارستان، افتتاح اداره تامین اجتماعی. درمانگاه شهرستان نمین و چندین پروژه عمرانی دیگر در استان اردبیل افزود: درمانگاه ویژه ای در استان اردبیل وجود دارد و متخصص در یکی از مهمترین بیمارستان های تامین اجتماعی این استان یعنی بیمارستان سبلان به کار گرفته می شود. همچنین در این مراسم یک درمانگاه عمومی نیز افتتاح می شود که سال هاست بیمه های این شهرستان درخواست آن را دارند.

وی تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر اینکه شعبه جدید بیمه در یکی از شهرستان های استان گلستان در شهرستان سنندج افتتاح می شود، حدود 4 هزار متر مربع از ساختمان متعلق به سازمان تامین اجتماعی افتتاح می شود. جا داده خواهد شد. به بهره برداری رسید. همچنین در شهرهای اصفهان، همدان، ملایر، بوشهر و چند شهر و شهرستان دیگر حدود 20 طرح عمرانی و ایجادی در این برنامه وجود دارد که همزمان با مراکز درمانی استان اردبیل به بهره برداری می رسد. تا روندی که در دولت سیزدهم مردم طی شد برای توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی به ویژه در حوزه درمان رایگان که مطالبه جدی بیمه های گرانقدر ماست باید توسعه بیشتری یابد.

موسوی با اشاره به اینکه در این دولت بیش از 40 مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی و بیمارستان تامین اجتماعی در مناطق مختلف کشور راه اندازی شده است، گفت: امیدواریم در هفته های آینده بتوانیم 2 مرکز بهداشتی درمانی را افتتاح کنیم. بیمارستان های مهم 160 تختخوابی آبادان و بیمارستان بزرگ 550 تختخوابی در شهید. فیاض بخش تهرانی را هم استخدام کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم مردم حدود 200 تخت بیمارستانی به ظرفیت خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی اضافه شده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی حدود یک تخت ارائه می دهد. میلیون و 500 تخت یک هزار خدمت رایگان سرپایی و حدود 15 هزار خدمات بیمارستانی در بخش درمان به بیمه شدگان این موسسه به صورت رایگان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به برکت توسعه خدمات درمانی مشکلی برای ارائه خدمات رایگان در مناطق کم برخوردار کشور ندارد، گفت: به طور کلی دو نوع خدمات درمانی مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان ارائه می شود. . ساختن یک. سازمان تامین اجتماعی و در مناطق محروم عمدتا خدمات در مراکز ویژه سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان انجام می شود اما علاوه بر آن طبق توافق نامه فیما بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان و بهداشت و درمان. پزشکی، در شهرهایی که مرکز درمانی نداریم، در بیمارستان ها و دانشگاه های دولتی، خدمات پزشکی صفر و صد در صد رایگان ارائه می شود.

موسوی همچنین گفت: همچنین در تمامی مناطق کشور تمامی بیمه شدگانی که بالای 65 سال سن دارند در صورت مراجعه به مراکز درمانی تحت نظارت وزارت بهداشت می توانند خدمات درمانی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم مردم برای توسعه زیرمجموعه پزشکی در مناطق کمتر خودکفا کار شد گفت: در دوره سه ساله دولت سیزدهم تامین اجتماعی سازمان. در هر استان به طور متوسط ​​10 تا 15 پروژه عمرانی و ایجادی وجود دارد و در مجموع حدود 200 پروژه عمرانی در سراسر کشور انجام شده است که اکثر این پروژه ها به درخواست بیمه شدگان کمتر خوش شانس این سازمان ساخته شده است. مناطق.

بر اساس این گزارش، همزمان با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل، 17 پروژه عمرانی در حوزه بیمه و خدمات درمانی نیز به منظور بهره مندی از پروژه های عمرانی تامین اجتماعی این استان برگزار شد. . از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مدیران کل و مدیران درمان و سایر مسئولین استان در اقصی نقاط کشور امروز فعالیت خواهند کرد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی، درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی، درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی"، کلیک کنید.