بلیت یک‌طرفه اربعین از تهران ۵ میلیون تومان شد

بلیط یک طرفه اربعین به تهران 5 میلیون تومان بود

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: قیمت کلی بلیت هواپیمای یک طرفه از تهران و سایر استان های کشور به استثنای 9 استان به مقصد بغداد و نجف اشرف و بالعکس تعیین شد. به قیمت حداکثر پنج میلیون تومان.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان در میزگرد مدیران عامل شرکت های هواپیمایی داخلی درباره پروازهای اربین 1403 اظهار داشت: قیمت یک عدد است. – بلیت جاده ای استان های خراسان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به بغداد یا نجف اشرف و بالعکس حداکثر 6 میلیون تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: صدور بلیت یک طرفه یا دو طرفه بر عهده مسافر است بنابراین فروش اجباری بلیت دو طرفه به عنوان شرط لازم برای صدور بلیت ممنوع است. علاوه بر این، قیمت بلیط بزرگسالان (ADL) و کودکان (CHD) به همین ترتیب تعیین می شود.

بر اساس اظهارات این مقام مسئول، زمان پروازهای مشمول این چرخه از 24 مرداد تا 18 شهریور است.

وی همچنین گفت: تمامی ایرلاین ها باید ظرف 24 ساعت پس از دریافت مجوز پرواز، پروازها را باز کرده و به مردم بلیت بفروشند.

دهقان گفت: فروش بلیت هایی که مصادف با زمان حرکت و ورود باشد مشمول شرایط این بخشنامه است. هرگونه تغییر رزرو به درخواست مسافران در خصوص بلیط هایی که تاریخ صدور آنها قبل از صدور این بخشنامه است، در صورتی که تاریخ سفر بلیط جدید در مدت اربعین باشد، بلیط های شرایط این بخشنامه موظف به صدور بلیط جدید

وی همچنین گفت: برای رعایت قوانین رزرواسیون و اطلاع رسانی به موقع و دقیق از وضعیت نهایی هواپیما، لازم است اطلاعات دقیق مسافران به صورت جداگانه، اطلاعات شخصی مندرج در گذرنامه، شماره تلفن یا -آدرس پستی مسافران یا گروهی از مسافران در هر PNR.

ممنوعیت فروش بلیط چارتر

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: شرکت های هواپیمایی در مدت زمان تعیین شده مجاز به فروش بلیت به گروه های بالای 9 نفر نیستند.

وی همچنین گفت: کلیه قراردادهای چارتر بین شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده ها در دوره اربین به حالت تعلیق درآمده و فروش و توزیع بلیت اربین توسط چارتر کننده ها ممنوع است.

دهقان تاکید کرد: تعیین هواپیمای پشتیبانی از سوی شرکت های هواپیمایی و یا عقد قرارداد همکاری و همکاری با سایر شرکت ها در این مدت ضروری است.

وی همچنین گفت: شرکت های هواپیمایی برای پاسخگویی سریع و مناسب به مسافران; آنها موظفند نماینده ویژه خود را در فرودگاه های عراق و ایران محل پرواز تعیین و معرفی کنند.

این مسئول گفت: برای کنترل پروازها، تمامی شرکت ها موظفند نسبت به حضور نماینده آگاه و خوشنام سامانه مدیریت ناوگان آنلاین ناوگان واچ ناوگان با رایانه شخصی در بازه زمانی که اعلام می شود، اقدامات لازم را انجام دهند. . سپس در سالن کنفرانس این سازمان.

وی تاکید کرد: برای یکنواخت شدن قیمت بلیت های استرداد در تمامی ایرلاین ها، در صورت انصراف مسافری تا 24 ساعت قبل از زمان مقرر پرواز، 25 دلار از قیمت پایه بلیت کسر می شود. هر طرف و بقیه به مسافران باز می گردد.

دهقان تصریح کرد: از 24 ساعت قبل از زمان مقرر سفر و بعد از پرواز 50 درصد از قیمت پایه بلیت کسر و مابقی به مسافران عودت داده می شود.

وی تصریح کرد: لازم است قبل از سفر به اربعین نسبت به تایید بدهی خود با فرودگاه های عراق اقدام کنید.

این مسئول گفت: تمامی خسارات ناشی از رد مجوز پرواز توسط طرف عراقی به دلایل ذکر شده، متوجه شرکت هواپیمایی خواهد بود.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تمامی اطلاعات لازم برای زائران از طریق توزیع و تخصیص لینک ویژه ایام اربعین در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به اطلاع عموم خواهد رسید. سازمان، روزنامه ها و بخش های خبری. و زیرنویس رسانه ملی ضمناً کانال‌های مجاز فروش و عرضه بلیت، نحوه نظارت و مدیریت شکایات دریافتی و سایر اطلاعات در نوبت‌های بعدی این سازمان اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بلیت یک‌طرفه اربعین از تهران ۵ میلیون تومان شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بلیت یک‌طرفه اربعین از تهران ۵ میلیون تومان شد"، کلیک کنید.