بزرگداشت فردوسی در تماشاخانه تینو مدرن حوزه هنری برگزار می شود

به همت دفتر زبان فارسی؛

مراسم یادبود فردوسی در تالار مهر حوزه هنری برگزار می شود

به ویژه برنامه دفتر پاسداشت زبان فارسی در حوزه هنری به مناسبت 5 اردیبهشت روز پاسداشت زبان فارسی و حکیم ابوالقاسم در تالار تینو مدرن حوزه هنری در حال برگزاری است. فردوسی.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، در این ویژه برنامه که در ادامه سلسله سخنرانی های تیاتر برگزار می شود، یوسف علی میرشکاک شاعر و محقق به ارایه مقاله ای درباره فردوسی می پردازد. ، شاهنامه و زبان فارسی و میشم یوسفی، شاعر و شاهنامه نیز پژوهشی به نام «سیاوش و افسانه، بازگشت ابدی» ارایه خواهند داد.

آشنایی با آلات موسیقی ایرانی بر اساس اشعار شاهنامه فردوسی از دیگر برنامه های این بزرگداشت است و چند تن از شاعران صاحب نام در این برنامه به شعرخوانی خواهند پرداخت.

گفتنی است یک سری کلاس های رقص هر سه شنبه زیر نظر دفتر زبان فارسی حوزه هنری و توسط “یوسفعلی میرشکاک” در سالن سلمان هراتی هنرستان در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می شود. . روبروی خیابان پورموسی و علاقه مندان و پژوهشگران می توانند برای شرکت در این نشست هفتگی به تالار هنر سلمان هراتی بپیوندند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگداشت فردوسی در تماشاخانه تینو مدرن حوزه هنری برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگداشت فردوسی در تماشاخانه تینو مدرن حوزه هنری برگزار می شود"، کلیک کنید.