برگزاری یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین

تینو مدرن/تهران کنگره ملی تجلیل از 12 هزار شهید استان تهران و بزرگداشت 740 شهید دانش آموز استان تهران در گلزاره شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در مراسم شهدای دانش آموز که شامگاه نهم اردیبهشت ماه در گلزار شهدای گمنام برگزار شد، گفت: استان تهران 740 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب و نظام کرده است که هر کدام شهید هستند. که ستاره ای درخشان در آسمان ایران است.

یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین برگزار شد

علیرضا فخاری استاندار تهران در اجلاسیه شهدای دانش آموز که در قالب کنگره ملی تجلیل از 12 هزار شهید استان تهران در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهدا هر روز طراوت خاص خود را دارند و این امر ضروری است. . چگونه روح ما شهدا را هدایت و راهنمایی می کند

استاندار تهران در ادامه سخنان خود گفت: رشادت و عزت شهدا جای خود را دارد و امروز دژ آن دگرگون شده و آنچه در دل می ماند یاد و خاطره شهداست. بی دلیل شهدا را دستگیر نکردند. اراده قوی و خویشتن داری شهدا بر وضعیت آنان افزوده است.

یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین برگزار شد

وی به جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هرگاه دشمن می خواست اراده خود را نشان دهد شهدا در مقابل دشمن ایستادند و با ریختن خون پاک خود با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند.

یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین برگزار شد

استاندار تهران گفت: کار شهدای دفاع مقدس محل تجلیل است و بزرگداشت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و البته تداوم این برنامه ها در جامعه برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

فخاری با بیان اینکه فقط شهدا را شهید می شناسند، گفت: این فقط یاد و خاطره شهداست و به قول شهید سپهبد قاسم سلیمانی باید شهید باشی تا بتوانیم حرف شهدا را بفهمیم.

وی گفت: کسانی که امروز فرصت را می بینند و جایگاهی دارند باید به شهدا تکیه کنند و قدر راه شهدا را بدانند. باید بدانیم که در راه شهدا هستیم، بدون استکبار، غرور، خودخواهی، بغض و بغض بایستیم و نتیجه بگیریم و از شخصیت شهدا درس بگیریم و بدانیم که قطعاً شهدای برگزیده هستند. انقلاب اسلامی.

یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین برگزار شد

وی بیان کرد: ما باید به ارتباطات خود نگاه کنیم که طرف کدام طرف هستیم و شخصیت شهدا فقط خویشتن داری نبود و در همه ابعاد معلم ما هستند و به دستور شهدا، ولایتمداری، مقاومت عمل می کنند. به دنیای رنگارنگ، فداکاری، عدالت خواهی و انجام تکلیف الهی از ویژگی های شهداست.

یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین برگزار شد

استاندار تهران در ادامه سخنان خود به حجاب و عقفا در وصیت نامه شهدا پرداخت و گفت: حجاب را نماد اصلی دین ما اعلام کردند و باید مراقب باشیم که این ارزش را از دست ندهیم و از همه استفاده کنیم. قدرت ما برای محافظت از برادران و خواهرانمان از این الهی است. سفارش

همچنین حجت الاسلام طیب در اجلاسیه شهدای دانش آموز در شهرستان ورامین گفت: شهدای دانش آموز برای فداکاری به دنبال اجاره خانه بودند و دستور آنها برای تحویل سینه با گلوله همراه بود.

وی همچنین گفت: اگر امروز به دنبال رانت هستیم باید این رانت به اهداف شهدا برسد و برای رسیدن به آرمان های شهدا و فرهنگ اسلامی به دنبال ارتباط باشیم.

حجت الاسلام طیب همچنین به شهرستان ورامین اشاره کرد و گفت: بسیاری از بزرگان ما از این دیار مبارک آمده اند و این دیار همیشه نام معروف انقلاب اسلامی بوده و هست.

گفتنی است، در این مراسم پدر شهیدان اسخیر، محمد و شهید اکبر عرب رستمی و مادر شهید محمد منصوری به بیان خاطراتی پرداختند و در پایان این مراسم از خانواده شهدای دانش آموز تقدیم شد. خاطرات آنها با افتخار

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری یادواره 740 شهید دانش آموز استان تهران در ورامین"، کلیک کنید.