برپایی « رویداد کارگاهی شهید شهرکی» در مازندران – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

برپایی « رویداد کارگاهی شهید شهرکی» در مازندران - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار تینو مدرن با تاکید بر اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مبلغان اظهار داشت: همنوایی یک شهر تقویت ایمه جماعات و ارکان مساجد معروف استان و بخشداری است که تاکنون بوده است. هدف حملات وزارت کشور در شهرهای بابل و چالوس بازداشت شد.

وی ادامه داد: این دوره در ادامه دو فعالیت قبلی شهید آرمان و شهید اصلانی در قم و فریدونکنار در روز شنبه 29 ماه در چالوس و تا عصر یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در بابل برگزار می شود.

معاون فکری و ارتباطات اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه اجلاس بعدی این دوره در مشهد برگزار می شود، گفت: این سومین دوره آموزشی است که با هدف تقویت روحانیون برگزار می شود که در قالب یک کارگاه

وی به لزوم هدفمندی جلسات آموزشی بر اساس راهکارهای فرهنگی و اجتماعی در محلات اشاره کرد و گفت: این دوره ها با هدف رفع مشکلات محله و حل معضلات آسیب های اجتماعی در محلات و به دنبال بهبود و توسعه است. انجمن

حجت اسلام دره اند در ادامه سخنان خود گفت: این نشست با حضور استاد بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی با حضور بیش از 150 مبلغ و اهالی مساجد چالوس و بابل در حال برگزاری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی « رویداد کارگاهی شهید شهرکی» در مازندران – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی « رویداد کارگاهی شهید شهرکی» در مازندران – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.