برخلاف ادعای وزارت کشور، پارک های کشور تعطیل شدند + عکس

تینو مدرن:

صداوسیما نوشت: تمامی پارک ها، باغ ها و جاذبه ها در 23 فروردین تعطیل هستند و ساعتی قبل از عید سعید قربان افتتاح خواهند شد.

با توجه به خبر تعطیلی پارک ها در 13 فرودین، روند انتشار را بررسی می کنیم:

21 فروردین ساعت 12 شهرداری زنجان اعلام کرد: در روز طبیعت (23 فروردین) به مناسبت شهادت حضرت علی (علیه السلام) پارک های شهر طبق مصوبه تعطیل است. دستور وزارت کشور تا یک ساعت مانده به ماه مبارک رمضان.

استان کرمان در عین حال اعلام کرد: 23 فروردین ماه به منظور گرامیداشت سالروز شهادت حضرت علی (علیه السلام)، مراکز گردشگری و گردشگری استان تعطیل شد.

فرماندار گرگان در ساعت 13:00 در ویدیویی از تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: این تصمیم به منظور گرامیداشت سالگرد شهدا اتخاذ شده است. از امیر مادر خدا حضرت علی (علیه السلام)».

ساعت 14:00 خبرگزاری صداوسیما از وزارت کشور خبر داد: در روز 23 فروردین تمامی پارک ها، باغ ها و جاذبه ها تعطیل است و ساعتی قبل از ماه مبارک رمضان افتتاح می شود.

خبرگزاری آنلاین تینو مدرن ساعت 12 بامداد 21 فروردین به نقل از مقامات ارشد وزارت کشور اعلام کرد که این وزارتخانه هیچ اطلاعیه ای در خصوص تعطیلی پارک ها و استراحتگاه ها در روز 23 فروردین صادر نکرده است.

ساعت 1:00 معاون امنیتی وزارت کشور در سخنانی با پادگان با رد اطلاعیه تعطیلی پارک ها و بوستان ها در روز طبیعت اعلام کرد: اطلاعات از طریق اطلاعیه منتشر و به اطلاع عموم می رسد. “. پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور است و هیچ اطلاعی در این زمینه داده نشده است.»

وزیر کشور ساعت 01:00 در شبکه توییتر فیلتر شده نوشت: مردم فهیم ایران همواره حرمت ماه مبارک رمضان را پاس داشته اند. نوروز و سنت اسلامی پیوندی دیرینه دارند. وزارت کشور نیز حکم بازداشت صادر نکرده است. از توطیه دشمن آگاه باشند».

ساعت 2 بعد از ظهر وزارت کشور اعلامیه تعطیلی بوستان ها در 23 فروردین را تکذیب کرد، استاندار قزوین در گفت و گو با صداوسیما گفت: این استان تا یک ساعت قبل از تعطیلی اذان پارک ها را تعطیل می کند. در 13 آوریل .

پارک جنگلی نور برای 13 آوریل تعطیل است!

بر خلاف ادعای وزارت کشور، پارک های کشور تعطیل شد + عکس

بر خلاف ادعای وزارت کشور، پارک های کشور تعطیل شد + عکس

منبع: تجارت نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخلاف ادعای وزارت کشور، پارک های کشور تعطیل شدند + عکس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخلاف ادعای وزارت کشور، پارک های کشور تعطیل شدند + عکس"، کلیک کنید.