بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند

بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند

فرمانده یگان های انتظامی و امنیتی فراجا تاکید کرد: بانک ها باید یگان امنیتی خود را ایجاد کنند.

سردار رضا بنی اسدیفر در گفت وگو با تینو مدرن وی همچنین درباره اهمیت حفاظت مسلحانه از برخی نهادها گفت: وزارتخانه ها و سازمان هایی که نیاز به حفاظت مسلحانه دارند; آنها با همکاران من در پلیس تماس می گیرند و از این خدمات بهره مند می شوند. البته شایان ذکر است که هزینه این حراست باید توسط خود سازمان ها تامین شود و در این زمینه سازمان و برنامه ریزی نیروی انتظامی نیز مسیول است.

وی همچنین گفت: برخی سازمان ها مانند دادگستری ارتباط بسیار خوبی با ما دارند و حفاظت مسلحانه برای آنها به صورت مستمر انجام می شود و در واقع یگان حفاظت ایجاد شده است. برخی از سازمان ها اصلا نیازی به این نوع حفاظت ندارند و هیچ ارتباطی با ما ندارند.

فرمانده یگان های امنیتی و انتظامی فرجا ادامه داد: اما در این میان نهادهایی مانند بانک ها هستند که نیاز به حفاظت مسلحانه دارند اما هنوز واحدهای امنیتی خود را ایجاد نکرده اند.

بنی اسدی فر در پاسخ به این سوال که اکنون این حمایت ها چگونه انجام می شود; وی گفت: اکنون نیروی انتظامی کار زمین بانک ها را انجام داده و این حفاظت را به تنهایی انجام می دهد.

وی به اهمیت امنیت بانک ها اشاره کرد و گفت: بانک ها نیاز زیادی به ساخت این واحد حراست دارند زیرا کار آنها بسیار حساس است و با پول سروکار دارند. بنابراین باید وام مورد نیاز برای تامین این واحد در نظر گرفته شود تا پلیس بتواند نسبت به راه اندازی این واحد اقدام کند. از این رو از بانک ها تقاضا دارم واحد امنیتی خود را ایجاد کنند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بانک ها یگان حفاظت خود را راه اندازی کنند"، کلیک کنید.